5

סוגי ריהוט חדרי מלון לבחירה ולמה זה חשוב

מה מאפיין ריהוט לבתי מלון? גימור מושלם, צבעים סולידיים ורגועים ומפרט שמאפשר מקסימום נוחות לאורחים לצד מינימליזם. בכל זאת, מדובר לרוב בחדרים קטנים והעמסה של ריהוט תגרום לצפיפות. ריהוט לבית מלון נבחר בהתאם לסוג המלון, לקהל היעד שלו וכמובן למחיר החופשה במלון. ככל שהמלון יוקרתי, כך מקובל לבחור ריהוט מעוצב ויקר. לריהוט יש חשיבות רבה על איכות החופשה של האורחים, והוא משלים את החוויה המלאה. לפניכם סוגי ריהוט למלון ובפרט לחדר השינה – למלונות גדולים, לצימרים ולמלונות בוטיק.

מיטות זוגיות לבית מלון

מבין סוגי ריהוט למלון, בהחלט ניתן לומר שהמיטה היא הרהיט החשוב ביותר, מהבסיס שלה וכמובן עד המזרן. בניגוד למיטות פרטיות, האורח אינו יכול לבחור מראש את מידת הקשיחות של המזרן, ולכן כשמדובר בריהוט לבית מלון, מומלץ לבחור מיטה בעלת דרגת קושי ממוצעת שיכולה להתאים למרבית האנשים – לא מיטה קפיצית ורכה מדי, ולא מיטה מאובנת. ככל שהמלון מפואר ויוקרתי, כך מקובל לבחור מיטה יקרה יותר, שבאה לידי ביטוי גם בעיצוב שלה. לדוגמה, מיטה עם משענת גב גבוהה ומהודרת.

שידת לילה

שידת לילה היא רהיט חובה בבית מלון, ומקובל למקם שתי שידות משני צדי המיטה. השידות יכולות להיות מחוברות לקיר כך שישנו רק מדף תלוי, או לחלופין – שידה במלוא מובן המילה הכוללת גם מגירה לאחסון של חפצים חשובים שאינם יקרי ערך, כדוגמת דרכון, מסמכים שונים, כדורים וכדומה. את מנורת הלילה ניתן להניח על גבי השידה, או להתקין על גבי הקיר, בצד המיטה.

מזנון לבית מלון

במרבית החדרים בבתי המלון ישנה טלוויזיה, ובין אם היא מותקנת על גבי הקיר או לאו – תחתיה נמצא מזנון ארוך הכולל פעמים רבות פינת עבודה, אביזרים לקפה ופינת איפור. השידה הארוכה נחוצה בעיקר לצורך הנחת החפצים השונים של האורחים ומאפשרת להם להוציא החוצה ציוד מהמזוודה בצורה נוחה יותר. הצבע הפופולרי ביותר למזנון בחדרי שינה בבית מלון הוא גוונים של צבע חום – מכתום ענבר ועד לצבע חום אגוז ודובדבן.

ארון בגדים לבית מלון

ארון בגדים לבית מלון הוא רהיט חובה. הוא לרוב יהיה כארון הזזה שהוא גם ארון קיר מהתקרה ועד הרצפה ויכיל מדפים ומקום לתלייה של בגדים. ניתן לתכנן ארון רחב שמכיל בתוכו גם מיני בר וכספת וכמובן מראה על גבי דלת ההזזה של הארון. אצלנו בחלווה אנו משווקים מגוון רחב של ארונות הזזה מעוצבים המתאימים לרמות שונות של אירוח.

ריהוט לחדר אוכל בבית מלון

ריהוט לחדר אוכל בבית מלון משתנה ממלון למלון בעיקר בהתאם לגודל המלון ולתפוסה הממוצעת. מלבד שולחנות וכסאות בהתאם לתפוסה הממוצעת במלון, מלונות קטנים, בעיקר מלונות בוטיק, יכולים להסתפק במזנון ארוך עליו מונח הבופה.

5
    5
    העגלה שלך