7

הסוגים השונים של כסאות משרד וכיסאות מנהלים

כסאות משרד הם סוג הריהוט הנפוץ ביותר במשרדים, ואנחנו רואים אותם בהמוניהם – כסאות גדולים וכסאות קטנים, כסאות יוקרתיים וכסאות פשוטים, כסאות בריפוד של בד וכאלה המרופדים בעור וכסאות משרד שנראים נוחים וכאלה שהרבה פחות. לכל אחד מהכסאות המשרדיים יש את הייעוד שלו, בין אם אלו כיסאות מנהלים ובין אם כסאות משרד סטנדרטיים. במאמר שלפניכם נפרט אודות הסוגים השונים של כסאות משרד וכיסאות מנהלים.
כסאות משרד לעובדים

כסאות משרד לעובדים הם כביכול הכסאות הפשוטים ביותר, אך הם אמורים להיות הנוחים ביותר. עובדי משרד שיושבים שעות רבות על כסאות זקוקים לכסאות נוחים, כדי שיוכלו לעבוד בנוחות וביעילות. כסאות זולים גורמים גב וצוואר כרוניים, ואלה משפיעים לרעה על התפוקה בעבודה. עבור העובדים שלכם מומלץ לרכוש כסאות עם ידיות ומשענת נוחה, כולל תמיכה לגב התחתון.
כסאות מזכירה

כסאות מזכירה דומים בתכונותיהם לכסאות משרד לעובדים וצריכים להיות נוחים מאוד לישיבה, בתוספת של גלגלים מסתובבים כדי שיתאפשר למזכירה לגשת בקלות לארוניות ולמגירות. כמו כן, מומלץ שהכיסא יהיה קל-משקל, בעל משענת נוחה ותמיכה לידיים. ככל שהמזכירה באה במפגש עם לקוחות פוטנציאליים או אורחים חשובים – כדאי להשקיע בכיסא בעיצוב מרשים ויוקרתי.
כסאות להמתנה
כסאות המתנה אלו הם כסאות הממוקמים לרוב בפינת המתנה ייעודית כדוגמת בנקים וקופות חולים ואפילו מוסכים איכותיים כדוגמת מוסכים מורשים עם מוניטין. בפרט אם מדובר בלקוחות קבועים המגיעים לקבל שירות, ובמיוחד אם זמן ההמתנה עשוי לארוך יותר ממספר דקות בודדות, מומלץ לדאוג להם לכסאות נוחים לישיבה – אם לא לכורסאות. לצד הנוחות, גם סגנון העיצוב חשוב ומשקף את אופי החברה. לדוגמה, כסאות בריפוד עור או בריפוד בד קטיפה.
כיסאות מנהלים
כיסאות מנהלים הם סוג נוסף של כסאות משרדיים, וכמובן שהם צריכים להיות הטובים ביותר – לא רק בנוחות שלהם אלא גם בעיצוב. יש מגוון רחב של סגנונות עיצוב בכל הנוגע לכיסאות מנהלים – עור, דמוי עור, בדים יוקרתיים ועוד, וגם חומרי הגלם והצורה משתנים מכיסא לכיסא. מומלץ לבחור בכיסא מהודר המתאים לאופי החברה ולעיסוק שלכם, ולצורך זה כדאי להכיר את ההשפעה של חומרי הגלם. לדוגמה – עץ נתפס כחומר שמשדר מוניטין ועוצמה, ויכול להתאים לעורך דין מוביל בישראל. חומרי גלם כדוגמת זכוכית ומתכת נתפסים כחומרים צעירים יותר, עם חדשנות ותשוקה.
כסאות לחדר ישיבות

חדר ישיבות מיועד למפגשים מסוגים שונים – ישיבת הנהלה, הרמת כוסית בין עובדי המשרד, פגישות עסקיות ואפילו הדרכה של עובדים חדשים או ראיונות עבודה. בדרך כלל הישיבות בחדר הישיבות נמשכות זמן רב, ולכן כדאי להשקיע בכיסאות נוחים לישיבה מבלי לוותר על עיצובים דקורטיביים שמכבדים את החברה שלכם, גם בגלל שלחדר הישיבות מגיעים עובדים חדשים, אורחים חיצוניים ולקוחות, וגם בשביל התחושה של הנוכחים – שהחברה בה הם עובדים מכבדת אותם – מה שגורם להם לכבד בחברה את החברה.

7
    7
    העגלה שלך