7

בחירת כסא משרדי או כסא המנהלים מתאים לחלל העבודה שלך

הבחירה בכיסא משרדי למקום העבודה היא בחירה שצריך לעשות בחוכמה,

כדי שתוכלו ליהנות מכיסא מעוצב ונוח שמאפשר לכם עבודה רציפה ויעילה. כשהמגוון כל כך רחב – בצבעים, בצורות ובפונקציות – אין ספק שצריך לעשות סדר. אז איך תבחרו את הכיסא המשרדי או את כסא המנהלים המתאים ביותר לחלל העבודה שלכם? לפניכם הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון.
גובה השולחן

כיסא משרדי נכון לבחור בהתאם לרהיטים הנוספים שיש בחדר, ובפרט לפי הנתונים של השולחן המשרדי, בצמוד אליו תעבדו. גובה השולחן המשרדי ישפיע על גובה וסוג הכיסא. הגובה הנכון והבריא ביותר לרגליים שלכם מתקבל כשהרגליים שלכם מונחות על גבי הרצפה ויוצרות זווית של 90 מעלות, וכשאתם מניחים את הידיים על השולחן גם הן יוצרות זווית של 90 מעלות. כדי שהכיסא המשרדי שלכם יוכל להתאים את עצמו לכל גובה של שולחן משרדי, חשוב לרכוש כיסא בעל יכולת כוונון – שינוי של הגובה, שינוי של המשענת וגם שינוי של עומק המושב.
עיצוב
עיצוב הכיסא, לרבות הריפוד שלו, משפיעים מאוד על המראה הכללי של החדר. לחלופין, המראה של החדר צריך להשפיע על העיצוב של הכיסא המשרדי. ריהוט למשרד יוקרתי כולל בתוכו גם כיסא משרדי יוקרתי, לדוגמה – כיסא משרדי עם ריפוד עור. כך או כך, ככל שהעיסוק שלכם הוא בתחום מכובד, ואתם מעוניינים לשקף ותק, ניסיון ומוניטין, כך כמובן תצטרכו לבחור כיסא מרשים כדוגמת כיסא מנהלים גבוה בעל ריפוד עור בצבע חום או שחור – שיעביר את המסר לגביכם ולגבי החברה או העסק בראשם אתם עומדים.
נוחות בהתאמה לסוג העבודה
כיסא משרדי צריך להיות כיסא נוח, בפרט אם הוא משמש אתכם לישיבה רצופה במשך כל יום העבודה. זה חיוני כדי לשמור על בריאות הברכיים, הגב והצוואר, ולא פחות מכך כדי לשמור על עבודה אפקטיבית ועירנית, מכיוון שהוכח שכיסא משרדי שאינו איכותי גורם לעייפות, אנרגיה נמוכה וכאב כרוני, שמשפיעים מאוד על העבודה. בפרט מומלץ להתאים את הכיסא לסוג העבודה. לדוגמא, כיסא משרדי של מוקדנית או פקידת קבלה יהיה שונה מכיסא של עובד מפעל או מנהל.
תקציב – עלות מול תועלת
לאחר שהחלטנו באיזה סוג של כיסא משרדי אנחנו מעוניינים, בהתאם לפרמטרים כמו עיצוב המשרד הכולל, ריהוט למשרד, נוחות וכו', ובהתחשב בזה שאנחנו לא מבקשים לרכוש כיסא אחד אלא בכמות גדולה – הגיע הזמן לשקול מהו המחיר אותו אנחנו מוכנים להשקיע בכל יחידה. מטבע הדברים, ככל שהכיסא יוקרתי יותר וכן במידה ומדובר בכיסא מנהלים, כך המחיר יהיה גבוה. מומלץ להשקיע בכסאות איכותיים, דווקא בגלל העובדה שלכסאות במקום העבודה יש נטייה להתבלות במהירות, ואנחנו מחפשים מוצר בעל עמידות גבוהה לאורך זמן.