8

שולחן כתבה זכוכית יתרונות | חלווה ריהוט משרדי

שולחן כתיבה זכוכית הוא אחד מרהיטי המשרד הפופולריים שיש, בזכות מספר תכונות שהופכות אותו לצעיר ומסוגנן יותר. בשנים האחרונות שולחנות כתיבה ומחשב העשויים זכוכית החליפו את שולחנות העץ הוותיקים בלא מעט מקומות עבודה, בפרט בתחום ההייטק, לצד עיצוב מודרני וטכנולוגי יותר.

משדר מראה הייטקיסטי וצעיר

שולחן מחשב זכוכית משדר אווירה מיוחדת, בפרט לעומת שולחנות מחשב העשויים עץ. בעוד עץ משדר מסרים של ותק, ניסיון, גיל ולעיתים אפילו קיבעון, שולחן כתיבה זכוכית משדר אווירה צעירה, חיונית, חדשנית וטכנולוגית יותר. בלא מעט משרדי הייטק, משרדי פרסום ומכירות אנחנו יכולים לראות שלא רק הריהוט הבסיסי עשוי זכוכית, אלא גם קירות המשרדים במתחם הפכו שקופים.

מתאים במיוחד לחדרים קטנים

חדרים קטנים הם חדרים שלא מומלץ להעמיס אותם בריהוט, כיוון שהריהוט לא רק מצמצם פיזית את שטחי המעבר והנוחות שלנו אלא גם מעמיס ויזואלית וגורם לחדר להיראות קטן אף יותר. לכן, אנחנו רואים בחדרים קטנים, החל ממשרדים ועד לחדרי אמבטיה, ריהוט עשוי זכוכית, ריהוט לבן או ריהוט מרחף, כדוגמת ארון מרחף ואסלה מרחפת. עבור משרדים וחדרי עבודה קטנים, מומלץ לבחור שולחן מחשב זכוכית שנותן, לפחות באשליה, תחושה של מרחב.

שולחן כתיבה זכוכית – קל לניקוי

אחד היתרונות הגדולים בשולחן כתיבה מזכוכית זה היותו קל לניקוי. בזכות החומר, ניתן בניגוב פשוט באמצעות סמרטוט או מגבון להסיר כתמים וסימנים. הזכוכית, לעומת העץ, לא מצריכה תחזוקה כדי לשמור על החומר, והיא לא מתבלה עם הזמן. עם זאת, על הזכוכית קל יותר לראות סימנים של ידיים וסימני תחתיות של כוסות, ולכן שולחן כתיבה זכוכית יצריך מכם לנקות אותו לפחות פעם ביום כדי לשמור עליו יפה. יתרון נוסף של שולחן זכוכית הוא היותו קל משקל, לפחות לעומת סוגים שונים של חומרי גלם.

מה ההבדל בין שולחן מחשב לשולחן כתיבה?

ההבדל בין שולחן מחשב לשולחן כתיבה הוא מינורי. בעבר השימוש במחשבים נייחים היה הדרך היחידה לעבוד עם מחשב, ואנשים רבים ממשיכים להשתמש במחשב נייח, במיוחד במקומות עבודה מוסדיים. לכן, שולחן מחשב הוא שולחן שיש בו מקום לכונן המחשב ולמקלדת, בעוד שולחן כתיבה יתאים יותר לעבודה עם מחשב נייד. כך או כך, מומלץ לבחור שולחן כתיבה או שולחן מחשב מעוצב, שמלבד מקום להניח את המחשב – מציע לכם אפשרויות נוספות.


שולחן מחשב מעוצב

שולחן מחשב מעוצב, וכמובן שולחן כתיבה מעוצב, הם שולחנות שחורגים מהסטנדרט ומציעים קווי עיצוב נוספים. לדוגמה, שולחן מחשב מעוצב הוא שולחן שמחוברת אליו ספריה, מדפים או מגירה, ואפילו מקומות שמאפשרים להניח פריטי נוי כדוגמת עציצים ותמונות. לחלופין, שולחן מחשב מעוצב יכול להיות שולחן שעושה שימוש בחומרי גלם ובשילובים מיוחדים בהזמנה אישית. שולחן מחשב מעוצב מתאים במיוחד למי שלא עובד במשרד מאובזר אלא יוצר פינת עבודה יש מאין, כיוון שכאמור ביחד עם שולחן המחשב ניתן ליהנות ממדפים, מגירות ובאופן כללי עיצוב מרווח יותר שמשלים את הריהוט החסר.

8
    8
    העגלה שלך