6

מרהטים משרד חדש – איך מתחילים?

עובדים יעילים יותר, אווירה טובה יותר ושמירה על הבריאות- את כל זה אפשר להשיג באמצעות ריהוט למשרד שנבחר בצורה נכונה ומתאימה למשרד שלך, אשר הושקעה בבחירתו מחשבה מעבר לתקציב. בחירת שולחן משרדי נכון יכולה לעזור לעבוד זמן רב בתפוקה מקסימלית, בלי לצאת מריכוז בגלל חוסר נוחות. המאמר הבא מרכז את כל המידע על איך להתחיל לבחור ריהוט למשרד.

בשעה טובה ומוצלחת נכנסת למשרד החדש של העסק שלך. לא משנה אם מדובר במשרד לעסק קיים שעבר דירה או משרד ראשון, צריך לדעת לבחור ריהוט למשרד בצורה נכונה, כדי להוציא את המיטב מהעובדים שלך ולקבל תפוקה מקסימלית וגם אם מלבדך אין עובדים נוספים, גם הבריאות שלך חשובה וכדאי לבחור כיסא משרדי או שולחן שיאפשרו ישיבה לטווח ארוך.
הצעד הראשון לבחירת ריהוט למשרד בצורה נכונה

הדבר הכי חשוב, שלפיו יותאם כל שאר הריהוט, הוא כיסא משרדי. הוא חשוב מאחר ועליו יושבים כמעט כל היום, לכן צריך לדעת לבחור אותו בצורה נכונה.
רוב האנשים שבוחרים בפעם הראשונה כיסא בוחרים רק לפי התקציב והמחיר. אבל לקניית כיסא זול כי הוא היה במבצע יש מחיר- בעיות גב, בעיות ריכוז כתוצאה מישיבה לא נכונה, הספק נמוך וחוסר חשק כללי לעבוד.

לכן, הצעד הראשון יהיה ללכת לחנות ולנסות מספר רב של כסאות, כדי להגיע לכיסא הנוח ביותר, גם אם הוא חורג טיפה מהתקציב שתכננת בשבילו. בבחירת הכיסא חשוב להתייחס לפונקציות כמו ניפוח הגב כוונון גובה הכיסא, כוונון המשענת והעומק שלה ועוד. אחרי שבוחרים את הדגם הבסיסי של הכיסא, אפשר לבחור את הצבע ולהתאים את שאר הריהוט לפיו, בהתאם לאווירה שרוצים ליצור במשרד.
לבחור שולחן משרדי בהתאם לכיסא

אחרי שבוחרים כיסא בצורה נכונה, הגיע הזמן לבחור שולחן משרדי, חשובה התאמה לעיצוב הכללי של ארונות המשרד ושאר הריהוט המשרדי.
כדי לבחור את השולחן הנכון צריך גם פה ללכת ולראות פיזית מספר רב של שולחנות, שיתאימו לעיצוב וגם תוך התחשבות בחלל החדר.

כשמנסים את השולחן, חשוב לוודא מספר דברים:
שהכיסא נכנס בחופשיות מתחת לשולחן ושיש לרגליים מספיק מרחב תנועה. הגובה הנכון של השולחן יהיה גובה המרפקים כאשר הידיים ישרות כלפי מטה, כך שבעת ההקלדה לא יהיו כאבי מרפקים או לחץ עליהם. את צבע השולחן והחומרים המרכיבים אותו צריך להתאים לפי העיצוב הכללי במשרד. למשל, כאשר מדובר במשרד אשר צריך לשדר יוקרה, כדאי לחשוב על שולחן מנהלים גדול, עשוי מעץ, זאת כמובן בהתאם לאופי המשרד ומה שתרצו לשדר

לסיכום, בחירת ריהוט למשרד צריכה להיעשות בהתאם לנוחות העובדים, גם אם העסק כולל רק אותך. הסגנון העיצובי חשוב, אך אם מוצאים שולחן נוח המאפשר עבודה נוחה לאורך זמן, כדאי להעדיף אותו גם אם הוא בסגנון קצת שונה. אתר חלווה מזמין אותך להיכנס ולבחור את הריהוט המתאים לך ביותר.