12

כיצד תבחרו את המזרן המתאים לכם ביותר?

שליש מחיינו ולעיתים אף יותר מכך, עוברים עלינו במקום אחד: המיטה. אמנם בני האדם ישנים פחות מחתולים למשל, אשר יכולים לישון 18 שעות ביום, אך עדיין איכות השינה משפיעה רבות על איכות החיים ולכן בחירה במזרן לא מתאים יכולה להרוס את החיים. לאנשים שונים יש מזרנים מומלצים שונים שמתאימים להם. אז איך בוחרים מזרן מתאים?

 

שינה טובה היא המפתח לאיכות חיים טובה. הגוף זקוק לשינה, בה הוא מתרענן, מחליף תאים, מחלים ומכין את עצמו ליום החדש. ביקור בכל חנות מזרנים יכול להוציא אתכם מבולבלים לחלוטין, בעיקר אם ביקרתם בכמה חנויות. לכל מוכר יש מזרנים מומלצים משלו והכי חשוב הוא להתאים את המזרן לצרכים שלכם.

 

מבחר של סוגי מזרנים והיצע מבלבל

 

כל אחד שקונה מזרן, בוודאי בפעם הראשונה, יכול להתבלבל ממגוון סוגי המזרנים השונים. מזרן קפיצים, לטקס, ויסקו, אלו רק חלק ממגוון של סוגי מזרנים רחב שקיים בכל חנות. כל חומר עם היתרונות והחסרונות שלו. הבחירה תהיה קלה יותר אם לרוב המיטה מכילה רק אדם אחד, אך עבור זוג צריך להתחשב בהעדפות של שני הצדדים והמשימה קשה יותר.

מזרן קפיצים הוא המוכר ביותר, שבמבנה מסוים אפשר לישון עליו מבלי להרגיש את התנועות של בן או בת הזוג, אך הוא מתבלה במהירות רבה יותר.

מזרן לטקס במקור היה חומר טבעי אך כיום משלבים חומר סינטטי ברוב המזרנים. לאנשים עם אלרגיה לאבק או אנשים המגדלים בעלי חיים המזרן הזה יכול להתאים מאחר והוא פחות סופג אבק.

דרגות הקושי של המזרן מופנות בעיקר לאנשים עם בעיות בריאותיות, כמו למשל כאבי גב, או אנשים שאוהבים לישון על הבטן, אשר להם יהיו מזרנים מומלצים קשים יותר מהרגיל.

 

לבחור נכון חנות מזרנים ולהתנסות במזרן

 

הכלל הראשון בבחירת חנות מזרנים הוא להגיע ערניים. כמו שלא נכנסים לסופר כשרעבים, כך גם לא בוחרים מזרן בשעת לחץ, מאחר ומדובר במתכון בטוח לבחירה שגויה.

כדאי לבחור חנות מזרנים לפי המלצות ולפי ההתנהלות הכללית של המוכרים. חנות המאפשרת להתנסות זמן רב ככל האפשר במזרנים רבים תהיה חנות טובה יותר מאשר חנות שהמוכרים בה ממהרים לסגור אתכם עסקה בכל מחיר.

הדרך הטובה ביותר לבחון סוגי מזרנים היא פשוט לשכב עליהם, בבגדים נוחים, בתנוחת השינה הרגילה שלכם. אין מה להתבייש, המוכרים בחנות רגילים לראות אנשים נשכבים על המזרנים שם. נסו לשכב זמן רב ככל האפשר על המזרן ולבחון אותו בכל תנוחת שינה.

 

לסיכום, מגוון רחב של סוגי מזרנים מחכה בכל חנות מזרנים, דבר היכול לבלבל כל אדם אשר בא לקנות מזרן, בעיקר אם זאת הפעם הראשונה שבוחרים מזרן. כל חנות מחזיקה מגוון של מזרנים מומלצים ואפשר להשוות ביניהם בזמן אמת, בהתייעצות עם המוכרים בחנות.