8

כיצד תאבזרו את המשרד שלכם נכון – 5 טיפים

כדי לאבזר את המשרד שלכם באופן נכון ומוצלח, כדאי לעשות הכנה מקדימה שכוללת תכנון הריהוט בחלל, ולא להזניח את סגנון העיצוב ופריטי נוי שונים שיהפכו את המשרד שלכם למקום שנעים יותר לעבוד ממנו במרבית שעות היום. לפניכם 5 טיפים לאבזור המשרד שלכם – החל מרהיטים שחשוב לקנות, דרך תכנון של פינת קפה נעימה ועד לעיצוב שחושב מחוץ לקופסה.

בצעו מדידות לפני הרכישה

לפני שאתם רוכשים ריהוט למשרד, חשוב לבצע מדידות של החדר ולתכנן היכן ימוקם כל אחד מהרהיטים. התכנון עשוי למנוע מצבים של רהיטים שלא מתאימים למבנה החדר או למקום שייעדנו להם. לדוגמה, אנו עלולים למקם ארון ספרים בצמוד לחלון, ולגלות שבגלל הארון אין לנו אפשרות לפתוח את כנף החלון. מנגד, אין לנו מקום אחר למקם בו את הארון. תכננו את מיקום הרהיטים בחדר, כמובן על בסיס מדידות. תכנון העיצוב יאפשר לכם לקבל מושג אודות התקציב הדרוש לכם.


פריטי נוי

שילוב של פריטי נוי במשרד שלנו הוא שילוב מנצח, שמאפשר אווירת עבודה נעימה יותר עבורנו, וגם מסביר פנים לאנשים שמגיעים אלינו. סוג הפריטים והסגנון שלהם הוא לבחירתכם ועל פי טעמכם, והמגוון הוא רחב: החל מעציצים, דרך שטיחים ווילונות ועד לגופי תאורה מיוחדים ותמונות של בני המשפחה. משרדים המעוצבים בטוב טעם הם משרדים שכוללים פריטי נוי שונים שהופכים את המשרד לאלגנטי יותר.

 

כיסא משרדי איכותי
כיסא משרדי הוא ככל הנראה הפריט החשוב ביותר במשרד שלכם, והחשיבות שלו היא לא רק עבור הקו העיצובי והסגנון אלא בעיקר עבור הפרודוקטיביות שלכם בעבודה. כיסא משרדי אמור להיות נוח מאוד לישיבה ממושכת, מבלי לגרום לכאבי גב כרוניים או לעייפות, ואת זה תוכלו למצוא בחנויות ריהוט איכותיות. אם אתם נושאים בתפקיד בכיר, כמובן שניתן לרכוש כיסא מנהלים ואפילו שולחן מנהלים, בפרט כשאתם מקבלים אליכם למשרד אנשים נוספים לפגישות ודיונים. כך או כך, כדי שלא תסבלו מעייפות, כאבי ראש וחוסר ריכוז – רכשו כיסא משרדי מותאם.

פינת קפה

אם אתם אוהבים לשתות קפה בזמן העבודה, או אתם מארחים אצלכם אנשים שאוהבים לשתות קפה, פינת קפה יכולה לשדרג את המשרד שלכם פלאים ולתת לו עוד טאץ' נעים של מקום שחיים בו. ניתן להניח את המוצרים להכנה או את מכונת הקפה על גבי שולחן עגול, או לחלופין על גבי שידה או קונסולה של מגירות, שמן הסתם תשמש אתכם כמקום אחסון. פינת קפה היא ללא ספק מקום שניתן לעצב. עם זאת, כדי שפינת הקפה לא תהפוך למקום הכי מלוכלך במשרד ולמקור משיכה לנמלים, הקפידו על סביבה נקייה.

אתם לא חייבים לבחור סטים

עיצוב המשרד שלכם אומר עליכם הרבה – עליכם כבני אדם, על העיסוק שלכם ועל האופן בו אתם תופסים את עצמכם. לכן, מושקע כסף ואנרגיה רבים בעיצוב משרד של בעלי תפקידים בכירים. אלא שבניגוד לעבר, כבר אין חובה לעצב את המשרד באופן שבלוני ולהתאים את כל הרהיטים אחד לשני בצבע ובגימור. אתם יכולים לחשוב מחוץ לקופסה ולרהט את המשרד שלכם בצורה קצת שונה, אך הרמונית. לדוגמה – התאמה בין צבעים ולא בין חומר גלם או גימור. צבעים חמים שמאוד מתאימים למשרדים מפוארים – חום, אדום וכתום.