7

כיצד ליצור מרחב פגישות נוח ופרודוקטיבי עם הריהוט הנכון

חלק בלתי נפרד מקיום שגרת עבודה הוא פגישות עבודה. אנחנו יכולים לקיים פגישות בחדר העבודה שלנו או בחדר ישיבות, כתלות במספר המשתתפים, אך בכל חברה וארגון המכבדים את עצמם, יש חדר ישיבות לפגישות מרובות משתתפים, וכן לפגישות מסוימות כשרוצים להציג תוכנית או לקיים שיחת וידאו. במאמר שלפניכם נעסוק בפגישות בחדר ישיבות, עם המלצת ריהוט לחדר ישיבות ליצירת חלל נוח ופרודוקטיבי לעבודה.

שולחן לחדר ישיבות

שולחן לחדר ישיבות שונה משולחן עבודה בעיקר בגודל וצורה. בעוד שולחן עבודה אישי אינו מתאים למפגשים של יותר משניים-שלושה אנשים, שולחן ישיבות הוא שולחן מוארך שיכול לאסוף סביבו גם 20-30 משתתפים. כדי ליצור שולחן נוח, ניתן להתקין על גביו נקודות חשמל, מקום ייעודי להנחה של כוס שתייה ועוד. את סוג העיצוב של שולחן הישיבות כדאי לבחור בהתאם לתחום העיסוק שלכם, כשהסוגים הנפוצים הם שולחן ישיבות עץ ושולחן ישיבות זכוכית. אם מדובר בחדר ישיבות קטן, אל דאגה – ריהוט לחדר ישיבות קטן הוא בר השגה בדיוק כמו ריהוט לחדר גדול.

כסאות לחדר ישיבות

כסאות שאינם נוחים, יגרמו למשתתפים לחוש עייפות, חוסר ריכוז וכאבי גב וצוואר. כדי לאפשר ישיבה נוחה ומועילה, מומלץ לדאוג לכיסאות באיכות גבוהה. כדאי להעדיף כסאות לחדר ישיבות התואמים ככל שניתן לשולחן בכל הנוגע לסגנון העיצוב אך בפרט בסוגיה של גובה הכיסאות ביחס לשולחן. עבור מי שרוצה, ניתן להציב הדומים מתחת לשולחן הישיבות, אך מומלץ לעשות זאת רק אם פלטת השולחן לא עשויה זכוכית.

כיסא מנהלים

בראש שולחן הישיבות מקובל להציב כיסא מנהלים. כיסא מנהלים לא בהכרח נוח יותר מכיסאות רגילים בחדר ישיבות, אך מבחינה ויזואלית ניתן לזהות אותו ולדעת מי מנהל את הישיבה או מי בעל התפקיד הבכיר ביותר בחדר. הוא עשוי להיות בצבע אחר, עשוי מחומר גלם אחר או פשוט גדול יותר. בחברות וארגונים מסוימים, בהם להיררכיה יש משמעות, ניתן לראות שכיסא המנהלים בחדר ישיבות הוא בולט יותר.

איזה עוד ריהוט ניתן להציב בחדר ישיבות?

שולחן לחדר ישיבות וכיסאות לחדר ישיבות הם הבסיס כדי שנוכל לעבוד. אך מלבדם, ישנם עוד רהיטים שיכולים לסייע לנו ליצור סביבה נוחה ופרודוקטיבית. אם אנחנו משתמשים בלוח מחיק – נרצה בפינת החדר יחידת מגירות שכוללת טושים וכל מה שצריך. אם ישנה עמדה להכנת קפה בחדר הישיבות – נצטרך לפחות מדף עליו ניתן להניח את הכלים. אם בחדר הישיבות מתקיימות שיחות מסווגות או חסויות, נהוג להתקין כוורת טלפונים מחוץ לחדר הישיבות, אליו הנוכחים מכניסים את הטלפון שלהם עד ליציאתם מהפגישה. מלבד רהיטים, כדאי לקשט את חדר הישיבות בפרודוקטים שונים ולא להשאיר את הקירות עירומים: שעון קיר, תמונה, גוף תאורה נעים וכד או פריט נוי אחר במרכז השולחן יכולים לעשות את העבודה.

מהו סגנון העיצוב של ריהוט לחדר ישיבות?

איך שלא תסתכלו על זה – בחדר ישיבות מתקבלות החלטות גורליות לעסק. כדי שנוכל להחליט נכון, אנחנו זקוקים לתנאים הטובים ביותר. חדר ישיבות המעוצב באופן אסתטי תורם לתחושה אישית רגועה, נוחה ואופטימית, שבאה לידי ביטוי בפגישות נינוחות ובהחלטות עסקיות טובות. מלבד זאת, סביר להניח שאורחים המגיעים אליכם – יפגשו אתכם בחדר הישיבות וזו תהיה ההזדמנות שלהם להתרשם. רהיטים מעוצבים, גם אם הם אינם יוקרתיים, מעידים על העסק. זוהי עוד סיבה להשקיע בריהוט מעוצב לחדר הישיבות שלכם.

7
    7
    העגלה שלך