4

כיסא מנהלים – המדריך השלם לקניית הכיסא מנהלים המשרדי הטוב ביותר

האסוציאציה הראשונה שעולה בראשנו כשאנחנו חושבים על כיסא מנהלים, היא כיסא גבוה עשוי עור. אך האמת היא שכיסא מנהלים מעור או מגומי, בצבע חום או שחור – מה שחשוב הוא שיתאים לכם ולמשרד שלכם, יעביר את המסרים הנכונים ויהיה נוח ומותאם לישיבה ממושכת. לפניכם המדריך השלם לקניית כיסא מנהלים וכל מה שחשוב לקחת בחשבון בתהליך הבחירה.
ממה עשוי הכיסא?
כיסא מנהלים יכול להיות עשוי מחומרים שונים, אך אם אתם מעוניינים לרכוש כיסא מנהלים יוקרתי, אז כיסא מנהלים מעור יעשה את האפקט הטוב ביותר, בדיוק כפי שמושבים מעור ברכב נחשבים ליוקרתיים יותר. כיסא עשוי עור הוא הכיסא האולטימטיבי למנהלים אך גם מצריך תחזוקה ועדינות כדי לשמור על איכותו. יש לשים לב שעור אמיתי שונה באופן מהותי מעור מדומה.
צבע הכיסא
צבע כיסא נפוץ הוא שחור או אפור כהה מאוד, אך ישנם כיסאות מנהלים בגוונים של חום ואפילו חום-דובדבן, שנחשבים למיוחדים יותר. את צבע הכיסא כדאי לבחור בהתאם לצבעים השולטים במשרד או בחדר הישיבות. אם הצבעים השולטים הם בגוונים של חום – כיסא בצבע דומה ישתלב בצורה הרמונית יותר, ולהיפך – אם רוב החדר מעוצב בשחור – כיסא שחור יתאים יותר.
גובה המשענת וידיות
מקובל שכסאות מנהלים מצוידים במשענת גבוהה, בעיקר כדי להבדיל אותם מיתר הכיסאות בחלל. כשאתם בוחרים כיסא מנהלים, העדיפו כיסא עם משענת מעט גבוהה ובולטת. בנוסף, אל תשכחו את ידיות הכיסא. אם מדובר בכיסא מנהלים לשימוש במהלך היום כולו, למשל כיסא שמיועד למשרד – ידיות הן הכרח לצורך נוחות, ומומלץ אף לבחור כיסא מנהלים שצורתו דומה מעט לכורסה. אם מדובר בכיסא שישמש אתכם בחדר הישיבות בלבד – זה לשיקולכם.
כיסא מנהלים יוקרתי
כיסא מנהלים יוקרתי הוא אידיאלי לאנשים שעוסקים במקצועות יוקרתיים, לרוב מקצועות חופשיים המערבים עיסוק בכסף, ומקבלים אליהם לקוחות אמידים למשרד. ואם אתם אוהבים שהכל נעשה לכבודכם, אתם יכולים לרכוש כיסא מנהלים יוקרתי בעיצוב אישי, הבנוי בהתאם לצרכים העיצוביים שלכם. קחו בחשבון שמדובר בכיסא היקר באופן משמעותי מכיסאות המנהלים הסטנדרטיים.
גודל הכיסא
בחרו את גודל הכיסא בהתאם לגודל המשרד או החדר. כיסא גדול מדי למשרד לא רק יכער אותו מאוד, אלא גם יגרום לחוסר נוחות, צפיפות והזזת רהיטים בכל פעם שתרצו לצאת ולהיכנס לעמדה שלכם. למשרד קטן – כיסא קטן, או לפחות כיסא בנפח נמוך – לדוגמה, עם משענת עד לגובה הראש.
נוחות מושלמת
מעבר לעיצוב הכיסא ולמה שהוא משדר, הדבר החשוב ביותר הוא הנוחות. כמנהלים, הישיבה על הכיסא במשרד יכולה לארוך שעות רבות, וכיסא איכותי ונוח תורם לעבודה יעילה, מצמצם עייפות ומונע כאבי ראש וצוואר. בבחירה בכיסא נוח התואם למידות גופכם, תוכלו להשפיע באופן ישיר על איכות העבודה שלכם.

4
    4
    העגלה שלך