3

חשיבות בחירת פריטים לחדר השינה

לקום אחרי לילה כמעט ללא שינה בגלל נוחות חדר השינה שלא מותאם לנו יכול לחבל במהלך היום, להוביל להחלטות שגויות עקב עייפות מצטברת ופוגע ממש באיכות החיים. אז איך לבחור חדר שינה עם מיטה וחצי או מיטה זוגית בצורה טובה? כמה נקודות חשובות במאמר שלפניכם.

 

חדר שינה לא נוח או בחירת מזרנים שגויה לחדרים יכולים להביא לפגיעה של ממש באיכות החיים. כולנו עושים טעויות עיצוביות, אך מזרנים לא נוחים עלולים להוביל לאיכות חיים ירודה עקב שינה לא טובה שעלולה אפילו לפגוע בבריאות. לכן חשוב לבחור מזרנים מתאימים לכם, בין אם זאת מיטה וחצי או מיטה רגילה. 

 

איך לבחור מזרנים למיטה לכל חדר שינה בבית

 

כל חדר שינה בבית מצריך את גודל המיטה וכמובן המזרן שלו. אם יש בני נוער בבית, אולי עדיף לתת להם לבחור מיטה וחצי במקום מיטה זוגית, כדי לחסוך מקום בחדר ועדיין לאפשר לישון בניחותא.

יש לשים לב שלרוב מיטה וחצי תגיע גם עם ארגז מצעים, מה שמוסיף לחיסכון במקום. 

אם מדובר בחדר שינה למבוגרים, בחירת מזרנים איכותיים לחדרי האורחים וחדר השינה הוא דבר שצריך לעשות בנחת. עדיף לקחת את הזמן, לבחון מספר גדול של מזרנים, לנסות אותם בשעות שונות של היום ולבוא לחנות רגועים ולא אחרי יום עבודה לחוץ. 

קניית מזרנים איכותיים לחדרי השינה בבית מתרחשת אחת לכמה שנים לכן מומלץ להשקיע ולא ללכת על המזרן הזול ביותר שמוצאים. בנוסף, חשוב להתאים את המזרן גם לצורך בריאותי לפי הצורך.

 

לבחור חדר שינה עם ארונות או עם שידות בלבד

 

בבתים רבים נהוג לפנות חדר שלם ולעשות חדר ארונות, כדי ליצור חדר שינה נקי ככל האפשר מריהוט וציוד. בחדרי השינה של האורחים לעומת זאת עדיין יש ארונות וכן בבתים רבים בהם אין מספיק מקום לחדר ארונות נפרד. לכן חשוב לבחור ארון מתאים לעיצוב חדר השינה. המגמה האחרונה בחדר השינה כוללת הכנסת הטלוויזיה לדלת הארון, אך צריך לחשוב אם פיתרון זה מתאים לעיצוב חדר השינה או לא. 

 

לבחור כורסאות טלוויזיה לחדר שינה או להסתפק במיטה עם מזרנים איכותיים?

 

מגמה הולכת וגוברת בעיצוב היא להכניס כורסה, ספה או כיסא נוח לחדר השינה כדי לצפות בטלוויזיה בשעות הערב ביתר נוחות. אם העיצוב הכללי הוא חדר שינה נקי ככל האפשר מרהיטים, עדיף לוותר על כך, אך הבחירה אם להכניס כורסאות טלוויזיה או ספה תלויה בעיקר בתקציב, בעיצוב הכללי והצרכים של בני הבית. 

 

לסיכום, בחירת חדר שינה ומזרן למיטה וחצי או מיטה זוגית חייבת להיות בחירה אשר תשתלב עם שאר הריהוט בחדר, כמו למשל ארונות, או שידות. כדי להגיע לשילוב הטוב ביותר אפשר להגיע למרכז השינה של חלווה ולהתייעץ עם המומחים שלנו, על מנת ליצור את חדר השינה המושלם שייתן לך שינה איכותית, רגועה ושלווה.

3
    3
    העגלה שלך