3

הטרנדים של 2019 בתחום הריהוט המשרדי

עולם הריהוט המשרדי הולך והופך לתחום מרתק עבור כל חובב עיצוב, ולחגיגה לעיניים, לגוף ולנפש עבור המשתמשים בו. מצד אחד, גודלן וחוזקן של חברות ההייטק הגדולות מייצר משרדים המעוצבים בצורות מרשימות ויוצאות דופן, וכל חברה מתקדמת מחפשת אחר הייחודיות והיציאה מהקופסה; מצד שני כל חברה מבינה את החשיבות של סביבת עבודה בריאה, מפתחת ומעוררת השראה, מה שמוביל לעולם מלא באפשרויות – עולם שלריהוט משרדי.

אם אתם מתכננים לרכוש ריהוט למשרד, ישנם מספר טרנדים בולטים של 2019 שכדאי לכם להכיר:

  1. חללי עבודה משותפים – יותר ויותר חברות מוותרות על החלוקה למשרדים ומייצרות סביבת עבודה בחלל משותף, המגדירה באופן ברור גם את סוג הריהוט הדרוש. בסביבות מעין אלו נהוג לייצר שולחנות הכוללים תאים אישיים כלשהם, על מנת לאפשר לכל עובד ליצור לעצמו את הפינה שלו בתוך חלל העבודה המשותף וה"שולחן הראשי".
  2. משרדים מסוג אחר – כאשר החברה כוללת משרדים אישיים, חדרי ישיבות אינטימיים יותר וכדומה, הדגש ב-2019 הוא על גמישות וכוונון עצמי. שולחנות חדרי ישיבות שניתן לכוונן את גובהם הם אחד הלהיטים בתחום, והם משתלבים עם הנטייה של יותר ויותר משרדים לעבור לכיסאות בר בגבהים שונים, לצד השימוש בדגמים הקלאסיים של כיסאות משרדיים.
  3. אזורי מנוחה ורגיעה – רווחת העובד היא פרט שהופך יותר ויותר משמעותי עבור המעסיקים, ואחד הדברים החשובים לרווחת העובד ולשמירה על חדות המחשבה שלו והיצירתיות שלו הוא המנוחה שלו. בחברות רבות נפוצים יותר ויותר אזורי מנוחה הכוללים ספות, שולחנות נמוכים, לפעמים אפילו פופים, בהתאם לאופייה של החברה. לפעמים יהיה אזור כזה בתוך חדר או אזור מוגדר, ולעיתים אזורי ישיבה ומנוחה קטנים יפוזרו ברחבי החלל המשותף או בין המשרדים.

צבעוניות פלסטיקית לצד חזרה אל הטבע

בשנים האחרונות נפוץ יותר ויותר ריהוט משרדי בעיצוב קליל, מחומרים קלים ובצבעוניות נועזת במיוחד על מנת לשוות לחברות תדמית קלילה, חדשנית וצעירה. מגמה זו לא נעלמת בינתיים לשום מקום, אך לצידה הולכת ומתחזקת מגמה של שילוב העיצוב והריהוט המשרדי עם הטבע שבחוץ. חומרים טבעיים, עץ בשילוב מתכות, מיקום הרהיטים לצד חלונות גדולים ובאופן כללי דגמים שעוצבו בהשראת המתרחש בחוץ.

חברת חלווה ריהוט משרדי היא חברה מובילה בתחום הריהוט למשרד על כל גווניו. היא מציעה ריהוט איכותי ואמין מצד אחד, ועיצובים מעודכנים העונים על כל הטרנדים החמים ביותר מצד שני. חברת חלווה תספק לכם את הריהוט שיהפוך את המשרד שלכם למשרד היפה והנכון ביותר של שנת 2019.

3
    3
    העגלה שלך