2

אילו סוגי עצים וחומרים אחרים מתאימים לסוגי רהיטים שונים

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת רהיטים הוא המראה שלהם. כולנו רוצים רהיטים יפים ואסתטיים, בין אם מדובר בריהוט לבית ובין אם מדובר בריהוט למשרד או בריהוט מוסדי. אבל מלבד שיקולי המראה והמחיר, חשוב לקחת בחשבון גם את החומרים שמהם עשוי הרהיט, חומרים שצריכים להתאים לשימוש שייעשה ברהיט ולמקום שבו הוא יוצב.

רהיטים נקנים בדרך כלל למספר מטרות שונות – רהיטים לשימוש ביתי, ריהוט משרדי או ריהוט מוסדי הכולל בתוכו ריהוט לבתי ספר, לחברות, לאוניברסיטאות ועוד. לכל אחת מהמטרות הללו מתאימים רהיטים העשויים מחומרים אחרים.

ריהוט מוסדי

פריטי ריהוט מוסדי הם לרוב פריטים שמספרם גדול, שצריכים לייצר אחידות מסוימת ולהיות פרקטיים. ברהיטים המיועדים לשימוש מוסדי לרוב לא ייעשה שימוש בעצים איכותיים ויקרים כמו עץ אלון, אגוז וכדומה. הנטייה תהיה להשתמש בחומרים עמידים מאוד, שאינם דורשים תחזוקה גבוהה מדי, שניתן לנקות אותם בקלות ושאם יש צורך להחליפם – זה לא ייצור בעיה תקציבית חמורה.

נהוג להשתמש בריהוט מוסדי בתחליפי עץ מלא, כמו סיבית דחוסה, המצופה במלמין או בפורמייקה. התוצאה – רהיט זול וחזק, שברוב המקרים יחזיק מעמד מספר שנים לפחות. גם עץ סנדוויץ' הוא בחירה מצוינת לריהוט מוסדי, וכמובן שילובים של פלסטיק ומתכות מסוגים שונים. חומרים שבירים ועדינים יותר כמו זכוכית ישמשו פחות בסגנון ריהוט זה.

ריהוט משרדי

בתחום הריהוט המשרדי יש משקל רב הרבה יותר לקו העיצובי של המשרד. נכון, גם בבית חשוב לכם המראה, אבל הריהוט הביתי כולל גם הרבה יותר שיקולים של עמידות, אורך חיים וכדומה. בריהוט המשרדי נעשה לרוב שימוש מוקפד יותר מתוקף היותו שייך למקום העבודה, ולכן באופן טבעי הוא עשוי להחזיק מעמד זמן רב יותר, ואתם יכולים להתפנות לדבר המועדף על כולנו – המראה.

בהתאם לרוח המשרד תוכלו לבחור ריהוט קל וצעיר, עשוי עץ אורן או פלסטיק, או רהיטים כבדים ומרשימים העשויים עץ אלון, למשל. בתחום הריהוט המשרדי מבורכים מאוד שילובים של עץ עם זכוכית, מתכת, פלסטיק וכדומה.

ריהוט ביתי

 בתחום הריהוט הביתי בחירת החומרים צריכה להיעשות בהתאם לתקציב ובהתאם למיקום בבית. עץ אורן, למשל, הוא בחירה מאוד זולה, יחסית, המתאימה לרהיטי בסיס כמו מיטות ילדים, ספסלים או שולחנות כתיבה פשוטים. לרהיטים איכותיים, מרשימים יותר ולכאלו שאתם רוצים שיהיו אתכם לאורך זמן כמו מזנונים, כיסאות ומיטות הורים, כדאי לבחור בעץ אלון או אפילו בטיק בורמזי.

גם האורן וגם האלון יתאימו פחות למטבח, כיוון שהם לא עמידים למים; שם דווקא יתאים עץ איפאה, וכמובן תחליפי עץ בציפויים השונים. התאמת הרהיט הנכון למטרה הנכונה היא עניין קל כשאתם פונים לחברת הריהוט הנכונה. חברת הריהוט חלווה מספקת ריהוט איכותי למשרד ולבית, אך עבור חברת חלווה – ריהוט מוסדי עשוי בקפידה ובתשומת לב לא פחות. בזכות הבנה כל כך גדולה בכל הצרכים השונים של מבקשי הריהוט, תוכל חברת חלווה להציע לכם את הריהוט המושלם עבור הצרכים שלכם.

2
    2
    העגלה שלך