14

כיצד לבחור ריהוט משרדי לעסק?

בחירת ריהוט משרדי לחברה או לעסק היא בחירה בעלת חשיבות רבה. ריהוט משרדי משליך על התדמית של החברה או העסק, ויוצרים סביבת עבודה לעובדים. כיצד לבחור ריהוט משרדי בצורה נבונה, ולהתחשב בכל הדרישות מריהוט משרדי?

ריהוט משרדי יוצר את סביבת העובד בחברה או בעסק. בנוסף לכך, ריהוט משרדי הוא גם הפנים של חברות רבות. בחירת ריהוט משרדי היא בחירה שיש לבצע בצורה מחושבת. ישנם מספר קריטריונים שיש לקחת בחשבון בבחירת הריהוט למשרד.

נתחיל מהקריטריונים הפרקטיים. קריטריון ראשון הוא הנוחות. עובד ממוצע מבלה את רוב יומו במשרד. כמובן שאותו עובד משתמש באותו ריהוט משרדי לאורך היום. על מנת שהעובד ירגיש בנוחות, ויוכל לתפקד ברמה גבוהה במשך היום כולו, יש לבחור עבורו ריהוט נוח. כאשר אומרים ריהוט נוח מתכוונים בראש ובראשונה לכסא. הכסא אמור להיות בעל אפשרויות כיוון רבות על מנת לאפשר לכל עובד לבחור את תנוחת הישיבה הנוחה לו. בנוסף לכך הכסא חייב להיות ארגונומי. העובד צריך להיות מסוגל להעביר בכסא משרדי שעות רבות ללא כאבי גב, או התכווצויות שרירים.

מאפיין נוסף הוא פונקציונאליות. ריהוט משרדי צריך להיות מותאם לאופי המשימות במשרד. פרטי הריהוט צריכים ליצור שילוב אופטימאלי לעובד. בנוסף לכך, ריהוט משרדי צריך להיות עמיד בשימוש מאומץ. העובדים משתמשים בריהוט (שולחן משרדיארון משרדי) בעבודה יומיומית, ולא בדיוק מתחשבים בריהוט עצמו.

מאפיין אחרון הוא העיצוב. מעסיק חייב לדאוג לעובדים שלו. עובד יעבוד בצורה יעילה יותר אם יידע שהמעסיק משקיע בו. סביבת עבודה נעימה היא אחת הצורות של השקעה בעובד. המעסיק חייב להשקיע בריהוט איכותי, ומעוצב. גם המועמדים המגיעים לראיונות עבודה במשרד יגבשו דעה ראשונית על המשרד על פי הריהוט. מועמד לא ירצה לעבוד בחברה עם ריהוט מיושן, ולא תקין. פן נוסף הוא הרושם שהחברה יוצרת על הלקוחות שלה. לקוח המגיע לחברה לסגור עסקה, צריך לראות משרד שמשדר מצב כלכלי טוב, ויוקרה. לקוח שיגיע לחברה בה הריהוט לא תקין, וסובל מבלאי גבוה, יטיל ספק רב במצבה הכלכלי של החברה, וכנראה שלא ירצה להתקשר עם חברה כזאת.

לחצו לקבלת מידע על רכישת ריהוט משרדי בצפון