טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

5 דברים חשובים לעיצוב המשרד 2021

תחום עיצוב המשרדים הוא תחום שמתחדש משנה לשנה, בהתאם לטרנדים החדשים. השנה, שנת 2021 – הדבר נכון אפילו יותר. השפעתה של הקורונה עדיין ניכרת בחיינו, ואם נאמר את האמת – אנחנו לא באמת יודעים מה צופן לנו העתיד ואיפה זה יפגוש אותנו שוב. אם החלטתם לחדש ולרענן את המשרד שלכם או שאתם עוברים למשרד חדש ומחפשים רעיון חדשני לעיצוב שלו, לפניכם הדברים החשובים לעיצוב של משרד – החל מחשיבה על ריהוט משרדי מתאים ועד למרחב עבודה שיאפשר ריחוק חברתי.


ריהוט משרדי טבעי


שימוש בחומרי גלם טבעיים כמו עץ, זכוכית ואפילו שיש הפך לפופולרי מאוד בענף עיצוב המשרדים. כדאי לדעת שלחומרי הגלם יש השפעה על האווירה במשרד ותוכלו בעזרתם ליצור את הקו שלכם שמעביר בצורה מושלמת את האופי של העסק שלכם. הריהוט המרכזי במשרד – כיסא למשרד, שולחן למשרד וכן ארון למשרד מומלץ שיהיו בעלי קווים דומים שמתקשרים זה עם זה.


פינת קפה מפנקת


הקורונה לימדה אותנו שצריך לקחת את החיים באיזי ואילצה אותנו לעצור את המרוץ שלנו לשנה שלמה. החזרה לעבודה מאפס למאה מביאה איתה לא מעט תחושות, חלקן טובות וחלקן פחות, ואחת הדרכים להתמודד עם השגרה החדשה היא בדאגה לזמן איכות, גם בתוך המשרד. פינת קפה קטנה תאפשר לכם לפתוח את היום עם עיתון וקפה וגם להתנתק מהמחשב לרגעים כדי להיות עם עצמכם או עם האורחים שלכם.

 
שילוב צמחייה במשרד


לצמחים טבעיים יש מגוון של יתרונות כשהיתרון העיקרי שבהם הוא החמצן שהם פולטים לחלל האוויר, חמצן שאנחנו צריכים בפרט במקומות קטנים וסגורים. דווקא בחללים כמו משרדי עבודה, הצבע הירוק – החי והנושם – משדרג את המשרד לא רק בהיבט היופי אלא גם מעניק אווירה רגועה ונינוחה. אתם יכולים לבחור בפרחים צבעוניים שיוסיפו אור למשרד שלכם, בצמחים ירוקים נופלים ואפילו בצמחי תבלין רגועים כמו נענע ולואיזה שיספקו לכם תה טעים בכל פעם שתחפצו.


ריהוט מותאם למבנה הגוף שלכם


עכשיו, משאנו חוזרים לעבודה של שעות רבות ביום בישיבה מול המחשב, כדאי לתת חשיבות מיוחדת לריהוט המשרדי שלנו ולהתאמה שלו לגופנו כדי למנוע הן נזקים בריאותיים והן כאבי ראש ועייפות שמתפתחים בזמן ישיבה ממושכת ולא נוחה. למשל, ניתן לבחור כיסא משרדי אורתופדי או שולחן למשרד מתכוונן שניתן לשלוט על הגובה שלו ולעבור לעבוד במגוון של מצבים. שיקול הנוחות הוא השיקול החשוב ביותר בבחירה של ריהוט משרדי והוא זה שיאפשר לכם לעבוד שעות ארוכות ביעילות.


מקומות אחסון


משרד מבולגן עם עומס בניירת אף פעם לא נראה טוב, אך יותר מזה – הבלגאן עובר אל הראש וקשה להתרכז בעבודה. דאגו למספר מקומות אחסון במשרד, בהם תוכלו לשים ניירות, קלסרים ומסמכים שונים. אם מדובר במשרד קטן עד בינוני, ארון משרדי ומגירות צד עשויים להספיק כדי למנוע מהמשרד שלכם להפוך למקום שלא נעים לעבוד בו.