טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

שלושה דברים שחייבים לדעת כאשר מרהטים משרד

המשרד שלנו הוא הבית השני שלנו. אנחנו מבלים בו במרבית שעות היום, ובניגוד לבית – במשרד, שהוא מקור הפרנסה שלנו, אנחנו נדרשים להיות במלוא הערנות והיעילות. כשמרהטים משרד, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים. יותר משהריהוט נדרש להיות יפה ותואם לסביבה – חשוב שיהיה איכותי ונוח לעבודה כדי לאפשר לכם מקסימום נוחות. אז מהם שלושת הדברים שחייבים לדעת כאשר מרהטים משרד?

ריהוט איכותי הוא ערובה לעבודה מוצלחת
ריהוט למשרד, ובפרט שולחן וכיסא למשרד – הם אזור העבודה המרכזי שלנו. כדי שנוכל לעבוד באופן יעיל ומיטבי משך שעות ארוכות, חשוב לבחור בריהוט איכותי ונוח לעבודה. שולחן למשרד, למשל, כדאי שיהיה בגודל המתאים על מנת שנוכל להניח עליו את כל הפריטים החשובים שאנו צריכים בקרבת מקום – החל ממסך המחשב, דרך מקום לכוס הקפה ועד למדפסת וטלפון. הרהיט החשוב ביותר במשרד שלנו הוא כסא למשרד. כיום תוכלו למצוא שפע של כסאות איכותיים שיאפשרו לכם ישיבה ממושכת ללא כאבי גב, אותם גם תוכלו לכוונן בהתאם לגובה השולחן. העדיפו לבחור בריהוט המיוצר מחומרי גלם איכותיים, גם אם המחיר יהיה גבוה יותר – כדי שתוכלו להבטיח לעצמכם שהריהוט ישמש אתכם לשנים קדימה ללא בלאי.

הקדישו מחשבה לסידור הריהוט בחלל

סידור הריהוט בחלל המשרד צריך לשרת אתכם – ולא אתם אותו. במקום להניח את הרהיטים לפי העין, מומלץ להקדיש זמן לתכנון ומדידות כדי לנצל את גודל החדר בצורה האידיאלית מצד אחד, ולאפשר לכם את הנגישות לפריטים מן הצד השני. למשל – במידה ותזדקקו לארונית או מגירות באופן קבוע במהלך יום העבודה שלכם – מומלץ למקם אותן בסמוך לשולחן העבודה ואף לבחור שולחן משרדי שמחוברות אליו מגירות. כמו כן, ישנה משמעות נוספת לסידור הרהיטים בצורה מחושבת. למשל – מיקום שולחן העבודה עם הגב לחלון עלול להפריע לכם במהלך היום, שכן השמש תיצור סנוור על מסך המחשב ולא תאפשר לכם לעבוד אלא אם תסגרו את התריסים או תגיפו את הווילון.

השקיעו ביצירת אווירה חיובית ומעודדת עבודה

לבסוף, ישנו השיקול החיצוני והוא כיצד הרהיטים משתלבים במשרד ליצירת הרמוניה. אמנם שיקול זה הינו השלישי בחשיבותו – אך הוא ללא ספק מהותי. האווירה במשרד חשובה במיוחד על מנת שיהיה לכם כיף להיכנס אליו ולבלות בו את מרבית שעות היום. כניסה למשרד "חשוך", "אפור" וריק – תביא איתה אנרגיות ירודות ורצון שלכם לסיים את יום העבודה לפני תומו. הדבר נכון על אחת כמה וכמה אם מדובר במשרד ביתי. על כן, בחרו ריהוט למשרד שיוצר קונספט מיוחד והשקיעו גם בפריטים דקורטיביים שמעניקים לו אווירה נעימה וחמימה – עציצים, שטיח, תמונות של בני-המשפחה, גוף תאורה ייחודי, ספרים אהובים וכדומה.