טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

ריהוט משרדי לבית – איך בוחרים?

 

משרד לבית צריך לפני הכול להיות נוח ושימושי. הפיתויים שבעבודה מהבית – וביניהם הנגישות לסלון ולחדר השינה – הופכים אותה למאתגרת יותר, ודווקא בגלל זה, יש חשיבות גדולה לעיצוב משרד ביתי נוח ופרודוקטיבי שיהווה עבורכם מתחם של ממש – אסתטי, נעים, חמים ומזמין לעבודה.

גודל המשרד

גודל המשרד, או לחלופין הערכת מרחב העבודה, הוא השיקול הראשון שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים ריהוט למשרד. סביר להניח שלא תרצו לגלות בדיעבד שדלת הכניסה למשרד מתנגשת במגירות או שלא ניתן לפתוח את כנף החלון בגלל ארון צמוד. מדדו את גודל החדר היטב ותכננו מה ימוקם איפה תוך כדי שאתם מנצלים את המרחב בצורה נכונה – למשל, אם מחלון החדר נשקף נוף יפה, כדאי למקם שולחן משרדי דווקא ממולו. לאחר מדידה ותכנון, תוכלו לדעת מהו הריהוט הדרוש לכם – החל משולחן וכיסא שהם הבסיס ועד לארונית, מגירות ושולחן עגול פינתי להפסקת קפה.

שימושי ונוח

לבסוף, השיקול העליון שלכם צריך להיות נוחות ופרודוקטיביות. אם אתם עתידים להשתמש בחדר העבודה שלכם מספר דקות ביום, למשל על מנת לקרוא מיילים – תוכלו להסתפק בכיסא משרדי נוח ומסוגן. במידה וזהו משרד לבית שישרת אתכם ליום עבודה מלא – הצורך בנוחות הוא לא פריבילגיה, וכדאי להשקיע בכיסא משרדי נוח ובשולחן עבודה ארגונומי המאפשר עבודה בישיבה ועמידה לסירוגין.

תחום העיסוק וסגנון עיצוב

תחום העיסוק שלכם יכול להשפיע על סגנון הריהוט – החל מריהוט עתיק וכבד ועד לריהוט מודרני וצעיר. חומרי גלם שמשדרים ותק ויוקרה עשויים בעיקר עץ מלא בגוונים כהים ועמוקים, ואילו חומרי גלם המשדרים קידמה, "צעירות" וטכנולוגיה יהיו עשויים לרוב זכוכית ומתכת. בנוסף, כדאי לחשוב על הרמוניה בין הפריטים והריהוט במשרד ולבחור בעיצוב אישי. האסתטיקה אמנם חשובה אך בראש סדר העדיפויות שלכם כדאי להציב דווקא את הנוחות והשימושיות.

האם תארחו לקוחות או עובדים?

אם המשרד שלכם עתיד לשמש רק אתכם, ללא אירוח של עובדים, לקוחות, משקיעים או קולגות – תוכלו להסתפק בשולחן צר יחסית ובמקום לכיסא אחד – הכיסא שלכם. במידה ואתם עתידים להפוך את המשרד הביתי שלכם למקום אירוח – כדאי לחשוב על שולחן משרדי רחב המאפשר מקום לכיסא נוסף לפחות שימוקם מולכם, ולמרחב מעט יותר גדול לתנועה בחדר.

 

 

תקציב

לפני ביצוע הרכישה בפועל, מומלץ לתכנן תקציב. זכרו כי משרד לבית יכיל קצת יותר משולחן משרדי וכיסא. תמונות, עציצים ושטיח הם פריטים דקורטיביים שהופכים את חדר העבודה לנעים וחמים יותר – וגם בהם כדאי להשקיע. עשו רשימה של כלל הריהוט המשרדי והפריטים הנוספים, והחלו בסקר שוק מקדים על מנת להכיר את טווח המחירים. לאחר שהבנתם את המחיר הממוצע – תוכלו לקבוע את זה שלכם.

משרד ביתי נוח – ערובה לעבודה אפקטיבית

משרד לבית – כשהוא נוח ואסתטי – יכול לשרת אתכם בצורה מושלמת לעבודה אפקטיבית יותר. כל מה שצריך לעשות כדי לבצע רכישה מוצלחת וליהנות ממשרד ביתי נעים – הוא להחליט מהו הריהוט הדרוש לכם בהתאם לגודל החדר, לבחור את סגנון העיצוב, לבצע הערכת תקציב ולצאת לדרך בעיצוב המשרד החדש.