טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

3 סיבות להחליף מזרון

 

שנת לילה איכותית ורציפה היא אחת המתנות הגדולות שאנחנו יכולים להעניק לעצמנו. מלבד יתרונותיה הבריאותיים, השינה תורמת לערנות במהלך היום, לתפקוד תקין ולתחושה כללית ופיזית טובה. לרוב, כל מה שצריך בשביל ליהנות משינה מרעננת הוא מזרון איכותי. אם אתם מתהפכים כל הלילה, מתקשים למצוא תנוחת שינה נוחה או קמים בבוקר עם כאבי גב וצוואר – אולי הגיע הזמן להחליף את המזרון שלכם ולבחור מזרון יחיד או מזרון זוגי לחדר השינה המתאים למבנה גופכם ולהרגלי השינה שלכם. אלו הן הסיבות הפופולריות ביותר להחלפת מזרון שינה.

סיבה 1 – המזרון שוקע

עמוד השדרה שלנו זקוק לתמיכה מיטבית בזמן השינה. מזרון שוקע גורם לתופעה המכונה "שינת ערסל", במסגרתה עמוד השדרה נמצא במנח עקום. התוצאה היא כאבים בגב התחתון לאורך היום עד כדי בעיות גב כרוניות. בדיוק מסיבה זו, רבים מעדיפים לקנות מזרון קשיח על פני מזרון קפיצים, כדי להבטיח שעמוד השדרה יקבל את התמיכה הטובה ביותר. אלא שלאחר שימוש ממושך במזרון, גם מזרון שהיה קשיח הופך לרך יותר. אם המזרון שלכם החל לשקוע – רצוי להחליף אותו בהקדם האפשרי.

סיבה 2 – כאבי צוואר וגב תכופים

שינה אמיתית אמורה להרפות את גופנו ולאפשר לו מנוחה ממעמסת היום-יום. אם קמתם בבוקר כשאתם חשים עייפים וכאובים, כנראה שהמזרון שלכם לא עושה את תפקידו כנדרש. "קמתי כמו חדש" - רבים יבחינו באיכות הירודה של המזרון שלהם במיוחד כשיעבירו לילה מחוץ לביתם – למשל בבית מלון או צימר – ויקומו בבוקר בתחושה טובה ואחרי שינה רציפה. כאבי צוואר וגב תכופים הם תוצאה ישירה של מזרון שלא מעניק תמיכה אורטופדית לגוף, והם מפריעים לתפקוד היום-יומי בצורה משמעותית.

סיבה 3 –  המזרון אתכם כבר למעלה מ-8 שנים

כמו בכל מוצר ישן – גם במזרון מתרחש בלאי עם הזמן, אלא שזה בלאי איטי שכמעט לא מורגש. אם המזרון משרת אתכם למעלה מ-8 שנים, זה סימן שהוא סיים את עבודתו, וגם אם אתם לא מבחינים בשקעים או בליטות על גבי המזרון - ככל הנראה החומר הפנימי שלו כבר לא איכותי ולא מספק לכם את התמיכה הנדרשת. הגיע הזמן להחליף למזרון חדש.

כיצד תרכשו מזרון זוגי לחדר השינה?

אם החלטתם להחליף את המזרון הישן שלכם במזרון חדש – מזל טוב! למרבית האנשים – מזרון קשיח ללא קפיצים יהיה טוב יותר לבריאות הגב, ולרוב מחירו יהיה יקר יותר כיאה לאיכות הגבוהה שלו. אמנם המזרונים מדורגים לפי דרגת קשיחות, אך בשוק ישנם סוגים שונים של מזרונים העשויים חומרים שונים. כדי להבטיח רכישה מוצלחת שתאפשר לכם ליהנות משינה מרעננת, רציפה ובריאה - את המזרון החדש שלכם, בין אם מדובר במזרון יחיד או מזרון זוגי לחדר השינה, חשוב לעשות לאחר שניסיתם אותו לפני הרכישה ווידאתם שהוא נוח לכם.