טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

מיטות נוער בלי להתפשר על איכות השינה

שינה איכותית יכולה להשפיע על היום של כל אחד מאיתנו, כאשר הפרעות שינה מובילות לשלל בעיות רפואיות, בין היתר לדיכאון, עלייה במשקל, סכרת ואפילו בעיות של לחץ דם. כשמדובר בבני נוער, חשיבות איכות השינה היא כפולה, משום שמצופה מהם להתרכז במשך שעות ארוכות בלימודים אינטנסיביים ופעילויות חברתיות אחרות, שחוסר שינה עלולה לפגוע בביצועים ובהנאה מהן. אז איך בוחרים מיטת נוער בלי להתפשר על איכות השינה? הכל במאמר הבא.

יומם של בני הנוער מלא בפעילויות שונות- החל מהלימודים בבית הספר ועד פעילויות חברתיות כמו חוגים, תנועות נוער ומפגשים עם חברים. בכל הפעילויות האלו צריך לשמור על ריכוז ואנרגיה גבוהים. ממש כמו אצל מבוגרים, בני נוער שסובלים משינה ירודה, יכולים לפתח שלל בעיות בריאותיות, כמו דיכאון, השמנה, בעיות לחץ דם ואפילו בעיות בבלוטת התריס. לכן חשוב לוודא קודם כל שהמיטה בחדר, שלפני שנה היתה נוחה כל כך, היא לא המקור לכל הבעיות.

לבחור מיטה וחצי לבני נוער בתהליך התפתחות


בני הנוער גדלים במהירות. מה שהיה נוח שנה שעברה, השנה אולי כבר לא יהיה נוח, בשל שינויים פיזיולוגיים כתוצאה מתהליך ההתבגרות. שינויי גובה ומשקל יכולים להשפיע על נוחות השינה. כשבני הנוער מתחילים להתלונן על עייפות, או כשמתחילות לצוץ בעיות משקל, הנטייה הראשונית היא לרוץ לרופאים שונים, בלי לחשוב שאולי המיטה היא הגורם לבעיה.

לכן כשבוחרים מיטה וחצי חשוב לזכור שאולי שנה הבאה המיטה כבר לא תהיה נוחה ויהיה צורך להחליף אותה. מסיבה זאת לא כדאי ללכת על המיטה היקרה ביותר וגם לא על המיטה הזולה ביותר, אלא על המיטה הנוחה ביותר, כי היא זו שתחזיק מעמד הרבה זמן.

לבחור מיטה עם מזרן איכותי שיחזיק מעמד זמן רב

איכות המזרן חשובה גם במיטה וחצי וגם במיטת יחיד. בשנים האחרונות מיטות נוער מגיעות עם ראש מתכוונן, מה שיכול להיות נוח מאוד במידה ובני הנוער אוכלים במיטה תוך צפייה בטלוויזיה, אך עלול להשפיע על איכות המזרן, לכן חשוב לבדוק ולנסות את המיטה בשני המצבים כדי לוודא שהראש המתכוונן לא פוגע במזרן ובאיכות השינה.

באופן כללי עדיף לבחור מיטה אחרי ניסיונות של מיטות רבות ככל האפשר, בחנויות פיזיות, כשכל מיטה מקבלת עשר דקות לפחות של ניסיון בחנות עצמה, כשכדאי לנסות גם דגמים לא מתכווננים, כדי לעמוד על ההבדל ביניהן.

לסיכום, מיטת נוער נכונה יכולה להשפיע רבות על איכות השינה של בני הנוער ולכן כדאי לבחור מיטה בצורה נכונה ולא ללכת על המיטה הזולה ביותר ועדיף לנסות לשכב על כמה שיותר מיטות בחנויות כדי להגיע למיטה הנכונה. בחנות חלווה אפשר למצוא מגוון רחב של מיטות נוער והצוות מזמין אותך לבוא ולמצוא את המיטה הנכונה עבור בני הנוער בבית.