טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

עיצוב משרד בבית כמה טיפים שיעזרו לכם

תמיד רצית לעבוד מהבית ועכשיו, שהעולם השתנה, סוף סוף יש לך את האפשרות לעשות את זה ולבדוק האם עבודה מהבית לאורך זמן באמת מתאימה לך. אך אם הבית שלך הוא כמו רוב הבתים, שבהם אין חדר עבודה מסודר, צריך להתאים פינת עבודה לצרכים שלך ולאופי הבית, כדי שהניסיון יהיה מוצלח ככל האפשר. אז איך בוחרים שולחן משרדי שמתאים גם לבית ואיפה מתחילים לחפש? כל הפרטים במאמר הבא.

לעבוד מהבית תמיד נשמע לך כמו חלום שרק מעטים יכולים להגשים. אלו שיש להם חדר עבודה מסודר, סביבה שקטה ותומכת שמאפשרת להתרכז במהלך היום ובקיצור, כל מה שאין לך. אך גם בלי חדר עבודה מסודר אפשר לבחור כסא משרדי בצורה נכונה, מתאים גם לבית, וליצור את פינת העבודה המושלמת בשבילך.

לבחור שולחן משרדי מתאים גם לבית


אחרי שניסית לעבוד כמה ימים מהמיטה, הבנת שהגב שלך כנראה יותר חשוב, ולעבוד מהמיטה אמנם נשמע נחמד אבל ממש לא פרקטי, הגיע הזמן למצוא שולחן משרדי מתאים גם לבית הפרטי שלך.
כמו כל דבר, גם בחירת ריהוט לפינת העבודה או למשרד הביתי צריך לעשות בהתאם לאופי ולעיצוב של שאר הבית. אם הבית כולו מעוצב בסגנון מודרני, לבחור שולחן כפרי יהיה טוב רק אם הוא נמצא באמת בחדר נפרד שמוקדש לעבודה, דבר שכדאי לארגן במידת האפשר.

לכן לא כדאי להסתכל רק על המחיר. כדאי לחשוב קודם כל איזה שולחן צריך כדי שהעבודה שלך תתבצע על הצד הטוב ביותר. הכל תלוי בסוג העבודה שלך ובאופי שלך. למשל, שולחן משרדי גדול מתאים לאנשים יצירתיים שצריכים מרחב ולאנשים שעובדים עם ניירת רבה. שולחן קטן יכול להתאים לאנשים שעובדים עם מספרים. כמובן, שחשוב לבחור את השולחן לפי האופי שלך ולפי כללי הישיבה הנכונים, כדי לא לגרום לבעיות גב בהמשך.

בחירת כיסא משרדי לפינת עבודה ביתית

למעשה, לפני שבוחרים את השולחן, צריך לבחור כיסא משרדי שיהיה לך נוח לשבת עליו שעות ארוכות ושיתאים לגב שלך. זאת הסיבה שעבודה מהמיטה או מהספה ממש לא מומלצת לטווח ארוך. כיסא לא נוח יכול לגרום לבעיות גב חמורות ואפילו לבעיות בדרכי השתן, אם יושבים עליו לאורך זמן.

לכן כדאי לנסות כמה כיסאות ולא ללכת על כיסא משרדי זול, כי זה מסוג הדברים שממש לא כדאי לחסוך בהם. בביקור בחנות, כדאי לשבת על הכיסא כמה זמן שמתאפשר לך כדי להחליט אם הוא נוח מספיק ולא להילחץ מהמוכרים.

לסיכום, בעזרת בחירה נכונה של ריהוט משרדי לבית, כזאת ששמה דגש על נוחות מאשר מחיר, אפשר ליצור פינת עבודה נוחה ונעימה, שבעזרתה תהיה לך אפשרות לבחון האם עבודה מהבית מתאימה לך לאורך זמן או שעדיף לך לחזור למשרד ברגע שיתאפשר לך.