טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

5 טיפים חשובים כשבוחרים ריהוט חדרי ישיבות

ישיבה במשך שעות ארוכות על כסאות לא נוחים מול שולחות לא תואמים יכולה ליצור פגיעה משמעותית בבריאות. ישיבות, מטבען, נמשכות בין שעה ליום שלם, כך שחשוב לבחור ריהוט חדרי ישיבות בצורה נכונה. ישנן 5 נקודות חשובות שצריך לזכור כשבוחרים ריהוט חדר ישיבות והמאמר הבא יסקור אותן, כדי שחדר הישיבות שלך יהיה נוח, מקצועי וממוקד.

לא אחת עובדים מתלוננים על התנאים בחדרי הישיבות ועל הישיבות עצמן. הן ארוכות מדי, לא נוח לשבת על הכיסאות שעות ארוכות, הישיבות לא ממוקדות ועוד תלונות של העובדים. אם בעסק שלך התחמקות מישיבות, בעיקר ישיבות ממושכות, הפך לסוג של ספורט אתגרי, אולי האשם נמצא בבחירת ריהוט חדרי ישיבות בצורה שגויה.

לבחור שולחן לחדר ישיבות בצורה נכונה

שולחן לחדר ישיבות צריך להכיל את כל המשתתפים בנוחות. הוא צריך להיות מרווח מספיק, כך שלכל העובדים יהיה מספיק מקום לכל הציוד שלהם, אם נדרש כזה. זה לא המקום לחסוך בתקציב.
לכן הטיפ החשוב ביותר בעת בחירת שולחן לחדר ישיבות הוא לקחת את מספר העובדים ולהכפיל אותו, ככל שהשטח בחדר הישיבות מאפשר זאת וכך ליצור שולחן נוח ומרווח.

התאמת ריהוט חדרי ישיבות לסגנון הישיבה

כל חברה מנהלת את הישיבות שלה בסדר אחר. לדוגמא: ישנן חברות שמצגות הן חובה מצד שני ישנן חברות האוסרות על העובדים להכין מצגות. לכן חשוב להכיר את סגנון ניהול הישיבות של החברה שלך. אם הישיבות מצריכות ציוד מרובה, יש להתחשב בכך במהלך בחירת שולחן לחדר ישיבות כדי שהשולחן יכיל את כל הציוד בלי להכביד עליו ובלי לפגוע ביעילות הישיבה.

איך בחירת כסאות לחדר ישיבות יכולה להשפיע על הישיבה כולה

ככל שהישיבה אורכת זמן רב יותר, כך כדאי לתת חשיבות גדולה יותר לכיסאות עליהם העובדים יושבים. כסאות לא נוחים מובילים לאיבוד ריכוז אצל המשתתפים, שכל הישיבה יחכו לסיומה. רוב חדרי הישיבות מכילים כסאות תואמים, כדי לשמור על מראה אחיד. אך אם התקציב והעיצוב מאפשר זאת, כדאי לשקול לבחור כסאות לחדר ישיבות בהתאמה לעובדים ולשתף אותם בתהליך הבחירה.

תאורה נכונה יכולה לעזור בבחירת ריהוט לחדרי ישיבות בצורה נכונה


בעלי עסקים רבים מתמקדים בריהוט עצמו ושוכחים את נושא התאורה. זה טיפ חשוב מאחר שבחירת תאורה שגויה יכולה להוביל לעייפות, בעיקר עם התאורה מתנגשת עם צבעי הרהיטים. לכן בחירת ריהוט לחדרי ישיבות חייבת להתחשב גם בתאורה בחדר.

בחירת שולחן לחדרי ישיבות נגישים

נושא הנגישות תופס חלק גדול יותר וחוקים רבים הועברו בנושא. כמעט ואין חברה שלא מעסיקה עובד המצריך נגישות מיוחדת. עובד שנתקל בשולחן ישיבות לא תואם יכול להרגיש מתוסכל. לכן חשוב לבחור שולחן ישיבות שיאפשר גם לבעלי המוגבלויות בחברה להשתתף בצורה פעילה בישיבה בלי להרגיש חריגים.

לסיכום, בבחירת ריהוט חדרי ישיבות צריך להתחשב בנוחות של העובדים, בנגישות ואפילו בנושא התאורה, ולהתאים את הריהוט ככל האפשר לעובדים השונים בחברה. צוות חנות חלווה מזמין אותך להתרשם ולבחור ריהוט חדרי ישיבות בצורה נכונה.