טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

ריהוט מוסדי לשנת 2020 - כל הטרנדים

ריהוט מוסדות לשנה החדשה

זקוקים לרהיטים למוסד חינוכי, לבתי חולים, לבתי מלון? כדאי שתדעו שבתחום הזה כבר לא קופאים על השמרים. על כן, כדאי לכם להכיר את הטרנדים החמים של ריהוט מוסדי לשנת 2020. כל מה שרציתם לדעת וגם כמה דגשים לבחירה נכונה.

 
במקום רהיטים נוקשים, רהיטים מרופדים


אחד הטרנדים הכי מעניינים הולך יד ביד עם שינוי חשיבה כללי. בהרבה מאוד מוסדות, הייתה העדפה עד כה לרכישת רהיטים נוקשים. רהיטים שכאלה, שנפוצים עדיין בהרבה בתי ספר, בתי חולים ומוסדות אחרים, עומדים להפוך ליותר נעימים. כל זה בזכות הטרנד החשוב – הכנסת יותר רהיטים מרופדים בתור ריהוט לבתי ספר, בתי הארחה, מוסדות הבראה והחלמה ועוד. לא מדובר בהכרח על ספות שוקעות או עודף כריות. אך מדובר למשל על כיסאות שבהם ישנה שכבת ריפוד רכה ונעימה. הריפוד הזה אמנם נעים למגע אבל יחד עם זאת הוא גם עמיד מאוד.


פתרונות מתקפלים וגם על גלגלים


עוד טרנד לשנת 2020 שהולך לצבור תאוצה הינו ריהוט מוסדי מתקפל. בחדרי כיתות ובאולמות של הרצאות, ניתן כבר כעת לראות יותר ויותר כסאות בעלי מושבים מתקפלים. גם משטחי כתיבה מתקפלים צמודים לכסאות יהפכו בקרוב להרבה יותר מבוקשים. לצד הפתרונות המתקפלים, גם הריהוט על גלגלים הולך להיכנס בצורה מרשימה. אם עד כה ראינו ארוניות או כסאות המצוידים בגלגלים בעיקר במשרדים ובמקומות עבודה וגופים עסקיים, הרי שהשינוי כבר מתחיל לחלחל. ב-2020 נראה הרבה יותר רהיטים ניידים, שקל מאוד להעביר מאזור לאזור, על פי צרכיו של המוסד, מבלי שצריך להתאמץ או להפעיל שרירים. ריהוט למוסדות חינוך על גלגלים ופתרונות מתקפלים, פחות נדיר – יותר נפוץ.


רהיטים מודולריים, כל כך גמיש שזה יפה


קניינים שמחפשים בימים אלה ריהוט לבתי מלון או לבתי ספר יכולים כבר למצוא הרבה יותר דגמים של רהיטים מודולריים. היתרון בכך שאלה רהיטים שניתן להתאים היטב, לצרכים המשתנים. לדוגמא, אם המוסד גדל, אפשר להוסיף מדפים לארון קיים, למשל, בלי לרכוש ארון חדש. אפשר להעביר רהיטים כאלה מחדר לחדר, לשנות אותם לפי תנאי הסביבה המשתנים ולהתאים היטב למציאות דינאמית ומשתנה. הגמישות הזאת הולכת יד ביד עם יופי וסגנון קליל.


סגנון קליל, פחות רשמי


רהיטים למוסדות ניכרו עד לא מזמן בקו מעט נוקשה ורשמי. התפיסה הזאת הולכת ומשתנה. מנהלי מוסדות שונים רוצים להעניק לציבור תחושה יותר נינוחה. אפילו כאשר מדובר על ריהוט לבתי חולים המגמה הזאת הולכת להיכנס ב-2020 לא רק בחו"ל אלא גם בארץ. זו מגמה יותר מהירה במוסדות פרטיים אך היא כבר קיימת ומתגברת גם במוסדות ציבוריים. לסגנון הקליל יש כמה היבטים. למשל ריהוט שנראה פחות מסיבי ויותר ביתי. ריהוט יותר צבעוני ועליז, לעומת צבעים פשוטים ואחידים כפי שהיה בעבר.


נסיים עם כמה דגשים לבחירה מיטבית של ריהוט מוסדי:


● יצרנים וותיקים – העדיפו לבחור רהיטים מוסדיים שמגיעים מיצרנים וותיקים ואיכותיים. יצרנים כאלה בדרך כלל חיים את הטרנדים וגם יכולים להציע איכות גבוהה.
● מגוון – העדיפו לפנות ליצרנים שמשווקים מגוון רחב של ריהוט מוסדי. כך ניתן לבחור את הפתרונות המתאימים ביותר במקום אחד. למשל לבתי ספר כך תמצאו רהיטים לחדרי מורים וגם לכיתות השונות והמעבדות.
● עלות סבירה – שילוב בין איכות למחיר סביר אפשרי, גם ברוח הטרנדים הנוכחיים. לא צריך להתפשר.
● עיצובים מרהיבים – כדי להתקדם ברוח הזמן, העדיפו רהיטים מוסדיים עמידים וטובים, אך גם מעוצבים. ספקים שהם גם מעצבי רהיטים תורמים בכך לנראות של המוסד ולאווירה החיובית.