טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

מכללות? אוניברסיטאות? כך ריהוט נכון ישפר את חוויית הלמידה

 מכללות? אוניברסיטאות? כך ריהוט למוסדות חינוך עשוי לשפר את חוויית הלמידה

בימינו, היוקרה האקדמית של מוסד לימודים היא כבר לא הקריטריון היחיד לבחירת מוסד הלימודים של סטודנט לעתיד. הגילאים הצעירים הם זמן לצבירת חוויות חדשות ומשמעותיות, ולא רק משאב של זמן להתפתחות אקדמית ומקצועית.

כיום, בבחירת מקום הלימודים, רבים מהסטודנטים-לעתיד ירצו לסייר בתוככי המוסד הלימודי על מנת לחוות מעט מהאווירה ומהרוח המיוחדת השוררת במקום, ולהבין האם זהו המוסד הלימודי המתאים להם ביותר - מבחינת אופיים, צורת הלימוד שלהם, שאיפותיהם המקצועיות, ועוד.

סגנונות ריהוט

ריהוט למוסדות חינוך שונה בין מוסד למוסד -  שכן ריהוט למכללות מתהדר במאפיינים שונים, זאת לעומת ריהוט  לאוניברסיטאות. לפני בחירת הריהוט למוסד הלימודי, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הריהוט ועיצוב הפנים. גודל החלל הוא אלמנט חשוב בבחירת הריהוט המתאים - בחירת ספות ענקיות ומגושמות עלולה להיראות משונה בחדר קטן, ואף לגרום לחסימת מעברים ואי-נוחות תנועתית. בחירת רהיטים קטנים לחלל ענק עלולה לעשות רושם של חוסר השקעה בתלמיד, או חוסר ניצול של המרחב.

אווירה לימודית מתאימה

האווירה הלימודית הרצויה צריכה להיות הגורם המרכזי בבחירת העיצוב, ובפרט הריהוט, של המוסד הלימודי. כל בחירה של ריהוט מוסדי תשדר משהו אחר, מאווירה נוקשה וקפדנית, אשר תעודד את הסטודנטים לחשוב ולהתנהג בצורה מסוימת, לאווירה חמה, פתוחה, ומשוחררת יותר ,שתתאים אולי לסטודנטים אחרים, מקצועות אחרים, וגישה אקדמית שונה. בסביבת לימודים מלחיצה, כדאי לשקול ריהוט המשדר רוגע, ביטחון, נוחות וביתיות.

נוחות ובטיחות
מעבר לשיקולים האסתטיים, יש גם שיקולים פרגמטיים ופונקציונליים שנדרש לקחת בחשבון.

נוחות הישיבה היא אלמנט קריטי בהצלחתו של התלמיד לעקוב אחרי ההרצאות ולעבוד בנחת בספריה, וגם ברושם הכללי שלו מהמוסד הלימודי.

כמובן, שמעבר לכל שאר השיקולים, השיקול המרכזי הוא הבטיחות. ריהוט נוח יקטין את ההסתברות לפיתוח בעיות גב כתוצאה מהשהיה במוסד הלימודי. ריהוט מחומרים איכותיים  אשר בנוי באמצעות הנדסת בניה מתקדמת, מקטין את ההסתברות לשבירה ותקלות כתוצאה מבלאי לאורך זמן, העשויות לגרום לנזקים גופניים חמורים למשתמש בריהוט. גם רעידות אדמה הן שיקול - הרהיטים צריכים להחזיק מעמד במקרה של רעידת אדמה, ואף לספק הגנה ומחסה לשוהים במתחם.

שיקולים נוספים

הסטודנטים של היום לא מתעניינים רק בערך האקדמי של מוסד הלימודים, אלא גם במודעות החברתית והסביבתית שלו. הקפדה על איכות הסביבה בבחירת הרהיטים - טכנולוגיות לא מזהמות, חומרים ירוקים וכו', עשויה לזכות בהערכה ורושם חיובי מצד השוקלים ללמוד במוסד הלימודי.