טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

6 דגשים לבחירת צבעי ריהוט למשרד

6 דגשים לבחירת צבעי לבתי ספר ולמוסדות

מחדשים את המשרד? רוכשים רהיטים? מזמינים ריהוט לבתי ספר? האם ידעתם שלצבעים השולטים במשרד שלכם יש משמעות רבה על הפעילות העסקית שלכם? עליכם להבין כי שילוב צבעים נכון משיג מראה נאה, משרה אווירה נינוחה ומאפשר לעובדים להתרכז במלאכתם. ולכן, אם אתם עומדים לרכוש ריהוט מוסדי אל תתפשרו ושימו לב לבחירה חכמה של צבעים. כי הצבעים הללו ילוו אתכם לשנים הבאות וישפיעו על אופן העבודה שלכם ועל האווירה במקום, על התדמית בעיני הלקוחות ועל ההרגשה של כל העובדים.

דגש 1 – התאמה לחלל ולנתונים

בחירת הצבע תעשה כמובן על פי טעמכם האישי. אבל הטעם האישי שלכם הוא לא הפרמטר היחיד. כיוון שאם אינכם לוקחים בחשבון התאמה לחלל וליתר האלמנטים שבו הצבע הנבחר יהיה נוכח, הבחירה עשויה להיות לא מוצלחת בעליל. מסיבה זו עליכם לשקול גם את הנתונים בשטח – גודל החלל, הגובה ונתונים מיוחדים נוספים. כמו כן עליכם לכלול גם את הריצוף, החלונות וכל יתר החומרים המופיעים במקום ברשימת השיקולים שלכם. וזאת כדי להצליח להשיג תוצאה הרמונית , כך שכל הצבעים והמרקמים ישתלבו זה בזה בשלמות.

דגש 2 – מהי התדמית הרצויה?

הצבע שלכם משפיע על האווירה ועל התדמית שלכם. אם אתם רוצים לשדר נועזות וקידמה יהיה עליכם לבחור גוונים נועזים ולא שגרתיים. גוונים מקוריים של צבעים מרעננים יעשו עבורכם את העבודה. אבל אם אתם מחפשים לשדר אווירת יוקרה ורצינות יהיה עליכם להתמקד בצבעים כבדים ופורמליים יותר. כחול או צבעים מונוכרומטיים יעשו עבורכם את העבודה הזו.

דגש 3 – מהם צבעי המותג שלכם?

כל חברה ממותגת משייכת את עצמה לצבע מסוים. הצבע הזה שמופיע בלוגו של החברה, באתר הבית, במודעות הפרסום ובכל הביטויים הנוספים של החברה – עשוי להתאים גם לבית העסק עצמו. הצבע שנבחר לשרת את המותג אמור לשרת את האינטרסים שלכם ולהתאים גם לעיצוב העסק שלכם. האחידות והקו העקבי מחזקים את התדמית שלכם ויוצרים תחושה של עסק יציב ומבוסס ששומר על קו קבוע.

דגש 4 – משמעות הצבעים

האם ידעתם שלכל צבע יש מסר ומשמעות? הצהוב מביא עמו חיוניות ואור, השחור ישדר כובד ראש, ואילו אדום הוא צבע שיכניס אווירה נועזת למשרד שלכם. חשוב לשים לב לכך ולבחור את הצבע שהמשמעות שלו הולמת את המסרים שלכם.

דגש 5 – יצירתיות

צבעים נועזים משרים אווירה של יצירתיות. משרד צבעוני ששולטים בו צבעים עזים ומרעננים יוצר אטמוספירה שמעודדת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

דגש 6 – חלוקת אזורים

לכל אזור וחלל בבית העסק שלכם יש מטרה אחרת. לכן יהיה מתאים לעיתים לחלק את האזורים ולבחור צבע אחד לאזור הקבלה לעומת צבעים אחרים באזורים שבהם העובדים זקוקים לריכוז גבוה.

חלווה היא חברת רהיטים ותיקה המספקת ריהוט למוסדות חינוך, למשרדים ולבתים פרטיים. בנוסף למגוון הצבעים הגדול, חלווה מבטיחה לכם ריהוט איכותי ואמיד שיישאר עמכם שנים רבות. אל תסתפקו בפחות מזה.