טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

קידום אתרים

התפתחות ענף הפרסום באינטרנט


מאז ומעולם היה עולם הפרסום, מגרש משחקים אקסקלוסיבי שנשלט על ידי מספר מועט של שחקנים מרכזיים ומעט גורמים מתחלפים שניסו את מזלם. אם נסתכל על ההיסטוריה הקרובה בה התחיל להתעצב עולם הפרסום של ימינו נראה, שלכל אורך הדרך היו אלה העיתונים שמכרו פרסומות לצד ידיעות חדשותיות. בשיאם, הוציאו העיתונים שתי מהדורות ביום כדי להצליח ולספק את הדרישה לתוכן שלהם. בהמשך הצטרפו למגרש בתי הקולנוע שהחלו להקרין שקופיות ומהדורות חדשות וזכו גם הם לעדנה, תחנות הרדיו גם כן, ידעו לנצל את זמן האוויר הבלתי מוגבל שלהם לטובת פרסום וכמובן, הטלוויזיה. המלכה הבלתי מנוצחת שטרפה את הקלפים בכל הקשור לניצול מדיה תקשורתית לטובת שיווק ופרסום, כפי שאנו רואים, הסיבה להצלחתם של אותם הגופים, היא אחת. הייתה להם את הפלטפורמה הנכונה ואת הכישרון להביא תוכן מעניין להמונים. וחשוב מכך, הם הצליחו להשאיר אותם אצלם כדי שייחשפו לתכנים שלהם עוד ועוד, מצב זה, שבו נשלט עולם הפרסום על ידי מעטים, שנהנו ממתח רווחים גבוה ביותר. גרם לכך שרק מעט עסקים וארגונים באמת יכלו לממן לעצמם מסע פרסום ולשווק את השירות שלהם בצורה רצינית. בשני העשורים האחרונים, אנו עדים לתמורות דרמטיות ביותר בענף הפרסום. המגמה העקבית שהולכת וגדלה, בה רוב האנשים החלו לצרוך את התוכן שלהם דרך האינטרנט ( בדיוק כפי שאתם עושים, ממש ברגע זה) מערכת החיפוש של גוגל החליפה את השימוש שלנו במדריכי הטלפון, אנציקלופדיות ואפילו מדריכים השירות השונים. אתרי הסרטים מושכים אליהם קהל צופים רב והרשתות החברתיות, נותנות את הטון וקובעות את סדר היום הציבורי.

מגמות ברשת

בתחילת דרכה המסחרית של רשת האינטרנט, בתחילת שנות התשעים ואפילו בשנים האחרונות היא נתפסה, כסצנה הייטקית אקסקלוסיבית השמורה לאנשי מחשבים וטכנולוגיה. עם השיפור בתשתיות התקשורת, הוזלת עלויות הגלישה והזמינות, הפכה רשת האינטרנט למקום אליו מגיעים כולם, צעירים מבוגרים, נשים ובכלל. רשת האינטרנט הצליחה לתקוע יתד בשגרת חייהם של המון אנשים, אנו משתמשים ברשת בעת חיפוש אחרי נותני שירות ובעלי עסקים, תשלום חשבונות, בירורים שונים פרטים על אירועים סרטים קניות ועוד, ובל נשכח את פריחתן של הרשתות החברתיות. וכניסתם של מכשירי הטלפון החכמים שהעצימו את המגמה ואת תדירות השימוש שלנו ברשת. מצב החדש הביא יותר ויותר עסקים להבין את הפוטנציאל העסקי שנמצא בפעילות שיווקית ברשת. כך זה הביא לכך, שעסקים רבים החלו להפנות את תקציבי השיווק שלהם, לטובת פרסום באינטרנט ובשעה טובה קמה מדיה פרסומית חדשה הפונה לכולם המאיימת על ההגמוניה של אותם גופים מסורתיים. תדירות.השימוש בפרסום במדיה זו, קיבלה חיזוק משמעותי עם כניסתה של ענקית החיפוש גוגל, ששינתה לחלוטין את חוקי המשחק המקובלים עד בעולם הפרסום.

 

התפלגות שוק הפרסום ברשת

בעוד שבשנים הראשונות שלו, התאפיין שוק הפרסום ברשת בחוסר ארגון ומקצועיות, אתרים רבים קמו למטרות פרסום וספקו תוכן ירוד. אתרים אלה גבו כספים רבים מהמפרסמים ללא קשר לאיכות הפרסום והצלחתו של הפרסום באתר. עם כניסת גופי התקשורת הגדולים לשוק הפרסום ברשת, על ידי הקמת אתרים ופורטלים עם תכנים איכותיים ויחד עם טכנולוגיות חדשות הביאו לתחום שיטות שיווק וגביה חדשות והענף הצעיר החל לקבל כיוון. אך למרות כל הנאמר, שוק זה נשאר סגור למפרסמים ועסקים עם תקציבים נמוכים. והפרסום באינטרנט, נשאר עדיין שולי. כניסתה לתחום של ענקית החיפוש גוגל הביאה למהפכה בכל הקשור לפרסום ברשת. התרומה של גוגל לתחום ה שיווק באינטרנט , לא הסתכמה בפיתוח מנוע החיפוש ובמערכת הדואר המשוכללת. תרומתה העיקרית לתחום היא ללא ספק פיתוח מערכת הקידום הממומן. מערכת מתוחכמת מחד אך פשוטה מאוד לתפעול מאידך, זמינותה והעלות הסבירה בשימוש בה, הביאה לכך שבעלי העסקים הקטנים החלו לפרסם בעצמם בתקציבים שהתאימו להם. זאת ועוד, בנוסף למערכת הפרסום פתחה גוגל מערכת חיוב מהפכנית שבה תשלום מתבצע כנגד הצלחות בלבד. בלי הבטחות שונות ומשונות על גולשים שיעוטו על האתר או העסק שלכם. שיטה זו עובדת במתכונת בה התשלום מתבצע פר הקלקה. ז"א רק אם גולש יקליק על המודעה ויגיע לאתר, פשוט והוגן. הקידום עצמו מתבצע, על ידי בחירת צירופי מילים אותם בוחר המפרסם סכום אותו הוא מוכן לשלם על כל הקלקה. ואם לא יכנס אף גולש לאתר, לא יהיה חיוב. בנוסף, יכולים המפרסמים, לקבל עדכונים והתראות על ביצועי הקמפיין בכל עת ומכל מקום, ולדעת אם הקמפיין מצליח, איזה מודעה מביאה את מרב התנועה לאתר ועוד. אגב, במידת הצורך, ניתן לשנות ולשפר את נוסח המודעה ועיצובה, אך לצערנו הרב, גם זה לא תמיד מספיק ועם העלייה בתחרות על מילות החיפוש, עלו מחירי הקידום והשיטה הפכה פחות אפקטיבית. ונוצר צורך בשיטות שיווק נוספות.כך קמו חברות לקידום אתרי שעסקו בפיתוח של שיטות קידום אתרים מקצועי אפקטיביות וזולות יותר, כך פוצח הקידום האתרים האורגני שהתבסס, על עבודת קידום איטית המבוססת על אספקה שוטפת של תכנים איכותיים ועדכון קבוע של הטכנולוגיות ונוחות השימוש לגולשים באתר.

 

 Booya קידום אתרים (בוייה) הוקמה לפניי כ 10 שנים . החברה מתחייבת לתת מענה מקצועי ללקוחותיה הרבים בתחום הקידום. חברת בויה בניית אתרים מתחייבת לתוצאות אמיתיות ולהגדלת כמוות הכניסות לאתר.