3

שולחן מחשב לחדר עבודה

בעידן הנוכחי, כמעט כולנו עושים שימוש יום-יומי במחשב. זה יכול להיות לטובת צורכי עבודה במשרד או בחדר העבודה הביתי, וגם לטובת גלישת פנאי באינטרנט. כך או כך – שולחן מחשב לחדר עבודה הוא רהיט חובה ביחד עם כיסא משרדי.

שולחן מחשב יכול לייעל את העבודה שלכם
בשנים האחרונות אנחנו עדים יותר ויותר להשפעה של הריהוט המשרדי על איכות העבודה שלנו. זה מתחיל בכיסא משרדי איכותי המאפשר לנו לשבת שעות רצופות ללא כאבי גב, וממשיך בשולחן מחשב המותאם למבנה גופנו ולצרכים במשרד וממקסם את זמן העבודה בצורה יעילה יותר. על כן, יצרני הריהוט מקדישים מחשבה רבה בתכנון רהיטים משרדיים שישרתו את בני האדם בעידן המודרני. ככל שנשכיל לבחור ריהוט משרדי, ובפרט שולחן עבודה וכיסא משרדי המתאימים לנו כמו כפפה ליד, כך נוכל לנצל אותם בצורה טובה יותר.

איך תבחרו שולחן מחשב לחדר עבודה?
לאחר שהבנו את החשיבות הרבה של שולחן מחשב לחדר עבודה שמשרת את הצרכים שלנו במלואם, לפניכם מספר פרמטרים שיסייעו לכם לעשות בחירה חכמה ומועילה.

מידות השולחן
הדבר הראשון שנעשה בבואנו לקנות שולחן מחשב לחדר עבודה הוא למדוד את חדר העבודה ולמצוא את הפינה הייעודית לשולחן המחשב. אם שולחן העבודה כולל מגירות או ארונות, יש לקחת את זה בחשבון במדידה כדי שלא יווצר מצב בו אנחנו לא יכולים לפתוח את המגירות במלואן כי אין מקום.

נוחות
ככל שמתאפשר לכם, מומלץ לבדוק את שולחן העבודה מראש בטרם הרכישה. האם הגובה שלו מאפשר לכם עבודה נוחה? האם הגישה למקומות השונים במשטח העבודה היא קלה ומהירה?
צבע
אמנם זה לא חובה, אך אם אתם רוצים ליצור סביבת עבודה הרמונית ויפה יותר, כדאי להתאים בין צבע שולחן העבודה לצבע הריהוט השונה בחדר, או לכל הפחות ליצור סדרה של צבעים דומיננטיים. בעבר אכן היה נהוג לקנות סט רהיטים שכולם באותו הצבע ובאותו סגנון, אך כיום מקובל לבחור 2-3 פריטים בצבע דומה. למשל: שולחן עבודה, שטיח ותמונת קיר גדולה בגוונים זהים.

סוג וגודל
האם אתם מעדיפים שולחן עבודה "נקי" – הכולל משטח עבודה בלבד, או שאתם מעוניינים בשולחן הכולל מגירות או מדפים כדי לצמצם בריהוט משרדי נוסף? האם דרוש לכם שולחן במידות קטנות עבור מחשב ומנורה לכל היותר, או שאתם מחפשים שולחן עליו תוכלו להניח מדפסת, ניירת, טלפון וגם לארח אנשים מצידו השני?


חומר גלם

חומר הגלם ממנו עשוי השולחן משפיע על הפן העיצובי, על המסר אותו אתם רוצים להעביר וגם על העמידות והתחזוקה. שולחן מחשב מעץ, בפרט עץ מלא, משדר ותק ויוקרה וגם עמיד מאוד לשנים רבות. שולחן מחשב זכוכית, לעומת זאת – משדר משהו צעיר וטכנולוגי יותר ונחשב למודרני. עם זאת, שולחן מחשב זכוכית דורש ניקיון לעיתים קרובות יותר בשל סימנים של ידיים.

3
    3
    העגלה שלך