טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

איך ריהוט משרדי מעוצב ומותאם לעסק קובע את היעילות?

אם אתם עומדים לרכוש ריהוט למשרד, כדאי שתבינו כיצד העיצוב והתאמתו לעסק שלכם ישפיעו על מדדים שונים של יעילות.

באמצעות הכנסת ריהוט משרדי מעוצב, ניתן להשפיע באופן מהותי על אופיו של העסק ואפילו על יעילותו. כדאי לזכור זאת עוד בטרם לוקחים לידיים קטלוג ריהוט משרד ובוחנים היטב מה יש לו להציע. אם אתם עומדים לרכוש ריהוט למשרד, כדאי שתבינו כיצד העיצוב והתאמתו לעסק שלכם ישפיעו על מדדים שונים של יעילות.

שולחן מעוצב ותדמית מלוטשת
ישנם עסקים שבהם המנהל עוסק בעיקר בחישובים וביצירת תחזיות, ישנם עסקים שבהם המנהל מעורב יותר במכירות ויש אחרים שבהם תפקידו של המנהל נוגע בעיקר בהנעת העובדים. משום כך, חשוב מאוד לבחור שולחן מנהל המתאים לתפקידיו השונים, והמשקף את התדמית שהוא מעוניין לבנות.
את השולחן הזה וכן שולחנות משרדיים אחרים יש לבחור באופן שייצג נאמנה את אופי העסק, הן עבור העובדים והן עבור לקוחות צפויים. משרד לייעוץ כלכלי, למשל, לא ייראה במיטבו אם יבחר שולחן משרדי פשוט ופונקציונאלי. במקרה כזה כדאי לבחור שולחן שמייצג משהו שקול, כבד ראש, רציני, אפילו יוקרתי. התדמית הנכונה היא חיונית ליצירת עסק ממותג ומצליח. כך מביאים עוד לקוחות וכך סוגרים עוד עסקאות.

יושבים בנוח – מספיקים יותר
עובד שיושב בנוח, אל מול שולחן איכותי ומעוצב היטב יהיה יותר פרודוקטיבי. אך לא רק שולחן שעליו ניתן למקום את מה שנחוץ (מחשב, גיליון שרטוט, לתזכירים ומסמכים וכיוצא בזה), דרוש ליעילות עסקית. לא פחות מכך, דרושים כסאות משרדיים באיכות גבוהה. אך מהם בדיוק כסאות משרד טובים ויעילים? אלה ללא ספק יהיו מהדגם שיהיה ייצוגי וגם נוח. כאשר העובדים יושבים בנוחות בזמן העבודה, בישיבה, בפגישה עם לקוח וכיוצא בזה, הם מספיקים יותר. בזכות כסאות למשרד מאיכות טובה ניתן למנוע כאבי גב וצוואר, והעובדים לא מחסירים ימי עבודה בשל פגיעות וכאבים שניתן היה להימנע מהם בקלות.

סדר, ארגון יעילות
מה עוד נחוץ למקום עבודה יעיל יותר? סדר כמובן, ארגון שמוביל ליעילות. וכיצד ריהוט מעוצב יסייע בכך? ריהוט מתאים כגון ארונות משרדיים מעוצבים ונאים, יצור אווירת עבודה חיובית ואף ישמור על הסדר והארגון. בזכות ארונות למשרד מאיכות טובה קל לאחסן פריטים, דוחות, מסמכים וקבלות. כך עושים עסקים, בלי בלגן, ללא טעויות ובלי לבזבז את הזמן.

 

ריהוט משרדי מעוצב ומותאם לעסק קובע את היעילות