טלפנו עכשיו

•  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

מזרון בראשית- שינה מהטבע

השמש שקעה, מהחלון נשקפו מרחבים עצומים, רוח מדברית שרקה בעדינות ושלווה רכה מילאה את גופנו ונפשנו. לראשונה חווינו תחושה עמוקה של חופש אמיתי ושינה בריאה, מפנקת, טבעית ועמוקה - בראשית

בראשית

מאז ומתמיד אהבנו את המדבר- המפלט האולטימטיבי מרעש החיים היום יומיים והחופש האהוב עלינו. סוד קסמו, יופיו שאין דומה לו, תחושת הריקנות המתוקה שהוא מאפשר כשמתבוננים במרחביו האינסופיים, מאפשרים, ולו לרגע, לחוש ולמצא את עצמנו, כמות שאנחנו, ללא הקליפות הרבות שהחיים המודרניים עוטים עלינו. למדבר על נופי בראשית המדהימים והחשופים, על פסלי האבן הטבעיים שהרוח חצבה והדיונות הנעות ממקום למקום, אנו רגילים לקרא "הקוסם". קוסם שבמטהו הקסום מוריד מעלינו את העייפות והשחיקה שצברנו וממלא במקומם שלווה וכוח.

בראשית – חופשה מפנקת במדבר

כששמענו שבמיקום ייחודי, בלב ליבו של המדבר המרהיב, על שפת הצוק של מכתש רמון שהוא תופעת טבע ייחודית ונדירה, שאין דומה לה בעולם, ניבנה מלון בראשית החדש מקבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, לא חשבנו פעמיים והחלטנו לבלות בו את חופשתנו השנתית. ואכן לא התאכזבנו. נופיו הקדומים ועוצרי הנשימה ביופיים של המכתש, על שלל גווניהם ריתקו אותנו: בשעות הבוקר, בעת הזריחה, מוצף המכתש בערפילים ויעלים מגיעים כדי לקבל אוכל מהנופשים והנוסעים שיוצאים כדי לצפות ולחוות את הנוף המדברי, כל אלו, מילאו אותנו שקט ונעימות, שלווה, רוגע ותחושת חופשה חד-פעמית וקסומה.

חווית שינה מדברית מפנקת

בערב לאחר ההתרגעות בטבע העמקנו את החוויה בספא של המלון וחזרנו שלווים אך עייפים לחדרנו המהודר. נשכבנו על המיטה הרחבה שהזמינה אותנו לסיים את היום ולהפתעתנו גילינו שהיא שיא נוסף של פינוק ונוחות. עצמנו את עיננו ונתנו לגופנו לשקוע במזרן הנוח שקיבל את גופנו לתוכו בתאום מושלם. התמכרנו לתחושת הנוחות והנעימות שהציפה אותנו ושקענו בשינה עמוקה שאיננו רגילים לה בביתנו. סיום מושלם ליום נהדר...

בבוקר התעוררתי נינוחה במיוחד ולבעלי היה קשה לשכנע אותי לצאת מהמיטה. השינה שלי, הסברתי לו, היתה רציפה ועמוקה ולא התעוררתי פעמים רבות כפי שקורה בביתנו. החלטנו מיד שהדבר הראשון שנעשה כשנחזור מחופשתנו יהיה לחפש ולרכוש מזרן כזה.

מזרן בראשית – מזרן חדש מביתKing Koil המאפשר חווית שינה מהטבע

במהלך החופשה בררנו על המזרן שאיפשר לנו ליהנות משילוב מושלם של שלוות המדבר, ושינה מפנקת.הסתבר לנו שהוא נקרא מזרן בראשית ושהוא יוצר על ידי King Koil במיוחד עבור אורחי המלון.

כשהסתיימה חופשתנו מיהרנו ונכנסנו לחנות עמינח בכרמיאל ( חלווה ריהוט לבית ולמשרד ברחוב המלאכה 14, איזור התעשייה כרמיאל ) על מנת לרכשו. מנהל החנות ערך לנו סיור בחנות המרשימה והציג את קולקציית מזרוני עמינח האיכותיים הנמכרים בה. הוא סיפר לנו שמחקרים רבים שבדקו את השפעות גוף-נפש בחברה המערבית, מראים ששינה בריאה ורציפה היא קריטית מבחינה פיזית, נפשית ורגשית. שינה טובה כזו מאפשרת מנוחה לגוף ולמוח, קובעת את היום שאחרי, את כמות האנרגיה שלנו, משפיעה על כישורינו המנטאליים, ערנותנו ואפילו על מצב רוחנו. היא מטעינה אותנו באנרגיה ומאפשרת לנו לנצל את יומנו בצורה אופטימאלית.

הוא הוסיף וסיפר שמלון בראשית הצטרף למגמה של בתי מלון יוקרתיים בעולם לרכוש מזרני איכות, ובחר לאבזר את כל המיטות במלון במזרון קינג קויל בראשית- מזרן משובח המספק לשוהים במלון חוויית שינה נינוחה ומפנקת ממש כמו שהטבע התכוון.

מזרן בראשית נועד לאנשים המבינים שחווית שינה היא תענוג אמיתי שכל אחד חייב לעצמו, והיודעים להבחין בין שנת לילה רגילה, לבין שינה איכותית. למדנו ממנו שבמזרן שילוב יחיד במינו של חומרים איכותיים מהמתקדמים בעולם השינה ושל חומרים טבעיים. מזרן בראשית מיוצר תוך הקפדה ותשומת לב לפרטים הקטנים העושים את ההבדל. מרכיבי המזרן הינם מרכיבים טבעיים הכוללים: 100% לטקס לנוחות אופטימאלית וגמישות מרבית, סיבי קוקוס טבעיים להקשחת התמיכה, לאוורור וסילוק נוזלים מהמזרן ובד סריג כותנה מפנק בעיצוב ייחודי בהשראת המדבר.

לקחת את שלוות המדבר הביתה
רכשנו את המזרן ומדי לילה אנו נכנסים למיטתנו, שוקעים להנאתנו אל תוך המזרן, עוצמים עיניים, מקשיבים לשקט ומדמיינים את נופיו הקדומים ועוצרי הנשימה ביופיים של המדבר, ואת אווירת הקסם והטבע שאנו כה אוהבים... שנתנו השתפרה ללא היכר, ואנו מתאהבים, כל לילה מחדש, בשלוות הגוף והנפש, בתחושת הנוחות המושלמת ובשינה הבריאה, המפנקת שלא הכרנו כמותה בעבר.