טלפנו עכשיו
073-7599434
טלפון

בין לקוחותינו

  •  המכללה האקדמית כנרת
  •  המכללה האקדמית תל חי

איך לבחור מזרון טוב ?


 שליש מחיינו עובר בשינה, אך אנו יודעים מעט מאוד על שליש זה. רופאים, מדענים ואנשי מחקר טוענים ששינה איכותית ובריאה משפיעה על תפקודנו, אחראית על כמות ורמת האנרגיה שלנו, עוזרת לנו לארגן מידע ולעבד את הרשמים הרבים שאנו צוברים בכל יום.

השינה היא צורך בסיסי ואינה מותרות, היא חיונית לתפקוד בריא ונורמאלי, ואי אפשר לחיות בלעדיה ואם יחסר לנו שעות שינה נהיה חייבים להשלים אחרת נרגיש מאוד עיפים ולא נוכל לתפקיד כרגיל . במהלך השינה מפריש הגוף הורמונים התורמים להתחדשות רקמות הגוף, נטען באנרגיה שמחזקת את המערכת החיסונית, מרגיעה את מערכת העצבים ומקנה לנו ערנות ובהירות מחשבה.


עריכת שינויים קטנים באורח חיינו יכולה לתרום רבות לאיכות שנתנו ולבריאותנו, מזרון איכותי, תנוחת שינה מתאימה ומספר שעות שינה מספק עשויים לפתור רבות מהבעיות שבהן נתקלים רבים. רבים מתעוררים בבוקר עם כאבי גב שלרוב נגרמים משינה על מזרונים שאינם מתאימים. מזרנים כאלה אינם מספקים תמיכה לחוליות עמוד השדרה ובכך גורמים לכאב. לאורך שנים מצטבר נזק לחוליות ולדיסקים. עמוד השדרה מזדקן במהירות, מתפתחות בעיות כרוניות במפרקי הגוף והשינה נפגעת, במיוחד שלב השינה העמוקה. האדם מפתח עייפות מצטברת, עצבנות בעיות ריכוז ומצבי רוח דיכאוניים.

במזרוני עמינח תמצאו שתמיכת המזרן בחוליות עמוד השדרה היא הכרחית לשינה בריאה ואיכותית. מסתבר שרמת תמיכה המותאמת באופן מושלם למבנה האנטומי של הגוף, מאפשרת תמיכה אישית לכל איזור בגוף. מזרוני עמינח מעניקים לכם שינה איכותית מאוזנת ובריאה לאורך כל הלילה, כל לילה!

 

חלווה ריהוט